הפסד כפול

מ.ס אשדוד הפסידה בבית 1:0 לריינה במשחקי הדירוג בגביע הטוטו, אבל ההפסד הגדול היה הרחקתו של השוער יואב ג'ראפי באדום שנוי במחלוקת, שייחסר מול באר שבע בגביע. תומר עמר השוער השלישי עשוי לעמוד במשחק מול באר שבע.
ג'ראפי.

בסוף ריינה ניצחה 0:1. אבל זה לא היה הסיפור. הסיפור היה ההרחקה של השוער יואב ג'ראפי, שזה ההפסד הגדול של הקבוצה. עכשיו בלי ג'ראפי ועם השוער השני, סהר חסון הפצוע, הקבוצה עלולה להתייצב למשחק הגביע שלה בשני מול באר שבע עם השוער השלישי, תומר עמר.

בדקה ה-23, לאחר פתיחה שקולה, יואב ג'רפי יצא מהרחבה לעבר אוסמה חלאיילה חלוץ ריינה  והכדור פגע בידו. השופט שלומי בן אברהם החמיר עם ג'ראפי ושלף לו אדום. השוער השני סהר חסון פצוע ונעדר, ולכן מי שעלה לשחק הוא השוער השלישי עמר. אם הקבוצה לא תכשיר את חסון, מי שיישחק מול באר שבע, הוא כאמור עמר.

והיה גם משחק. ריינה כבשה בדקה ה-53 אוסמה חליילה כבש בנגיחה וקבע את תוצאת המשחקי אשדוד ניסתה להשוות אבל לא הצליחה וסיימה את משחקי גביע הטוטו במקום ה-12

מ.ס. אשדוד: ג'רפי (הורחק 22), זסנו,  אוואני, חכמון, גיל כהן, קופרמן (תומר עמר, 25), סבג, הרוש,  כנעאן (מזרחי, 69), אדיר לוי (סבן, 61), ממאטה (בריהון, 61).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך