פעוטה בת שנתיים ננעלה ברכב – צפו בחילוץ

האירוע התרחש ברחוב חנה סנש באשדוד. הפעוטה ננעלה בטעות. מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום. בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח".

אתמול (רביעי) בשעה 15:46 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה, ברחוב חנה סנש באשדוד.

רבקי קרופר, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והזעיקה את המתנדבים. יוסי סוריה, מזכיר מחוז דרום, אלי הופמן ושי יונתן, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

יוסי מספר: "בסיום יום עבודתי, התקבלה הקריאה. הזדרזתי ויצאתי למקום כשאני חובר שם לאלי ושי שהתחילו בפעולות הפתיחה. מדובר ברכב בעל נעילה מורכבת ובשיתוף פעולה הצלחנו להוריד את חלון הרכב ולחלץ את הילדה. ברוך ה' שיש לנו את הזכות לסייע, זה מרגש כל פעם מחדש."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך