גם הנשיא מודה

נשיא המדינה – "תודה לכם אנשי אסותא אשדוד"

לרגל ציון 5 שנים לפתיחתו של ביה״ח הציבורי אסותא אשדוד, בירך נשיא המדינה, יצחק הרצוג, את בית החולים בברכה מיוחדת. הרצוג: " בזמן הקצר יחסית שבו בית החולים פועל, לא רק שהוא הפך למנוע צמיחה חשוב לעיר אשדוד וסביבתה, אלא קודם כל גורם שמשפיע על חיי התושבים". שר הבריאות ניצן הורוביץ ביקר גם הוא השבוע באסותא אשדוד והעניק את 'מגן שר הבריאות' ליחידה מקדמת התנדבות. המגן הוענק ליחידת הטראומה בבית החולים.

שבוע מיוחד בבית החולים אסותא אשדוד. בית החולים חוגג החודש 5 שנים להקמתו, וזכה לשבחים ופרסים מרשויות המדינה השונות. יצחק הרצוג, נשיא המדינה בירך ושיבח את בית החולים לרגל המאורע ושר הבריאות ניצן הורוביץ ביקר בבית החולים להענקת פרס מיוחד.

הנשיא בירך ואמר בין היתר: "משפחת אסותא אשדוד. חמש שנים הם רק התחלת הדרך. אבל במקרה שלכם הן מבשרות התחלה טובה. בזמן הקצר יחסית שבו בית החולים פועל, לא רק שהוא הפך למנוע צמיחה חשוב לעיר אשדוד וסביבתה, אלא קודם כל גורם שמשפיע על חיי התושבים. אסותא אשדוד מיישם גישה ייחודית. חיבור בין המענה של צרכיו הרפואיים של החולה, לאלה הסוציאליים, תוך רתימת גורמי הקהילה הרלוונטיים לתהליך. מתוך אמונה כי זו הדרך להעניק לחולים את המענה הנכון ביותר, פועל בית החולים בסטנדרטים בינלאומיים. אתם מתמקדים במצוינות רפואית, שמירה על כבוד האדם וכמובן בהבנה של המורכבות של הצרכים והאתגרים. תוסיפו לכך את העובדה שאסותא אשדוד הוא בית חולים ירוק, וזו עוד סיבה להיות גאים בכם. אין לבית החולים יתרון משמעותי יותר מזה שאתם מעניקים מעצמכם. אתם אלו שנושאים בכישרון, במקצועיות ובמסירות את החלטת אסותא אשדוד על כתפכם. בכם תלוי עתידו והמשך צמיחתו. אז תודה לכם אנשי אסותא אשדוד בהובלת ד"ר ארז בירנבוים, תודה לך וכל חברי ההנהלה על חמש שנים מוצלחות. אני מאחל לכם עתיד מבטיח לא פחות. תודה לכולכם. בהצלחה רבה".

הנשיא יצחק הרצוג. "אתם מתמקדים במצוינות רפואית".

השבוע כאמור הוענק 'מגן שר הבריאות' ליחידה מקדמת התנדבות. המגן הוענק ליחידת הטראומה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד על פרויקט "בוחרים בחיים" – פרויקט התנדבותי ומציל חיים, המלמד בני נוער באופן חוויתי על ההשלכות של תאונות הדרכים. הפרויקט מובל בהתנדבות מלאה על ידי דליה בידר, אחות מתאמת טראומה וד"ר איתי זוארץ, מנהל שירות הטראומה.

פרויקט "בוחרים בחיים" הוקם בשנת 2018 בשיתוף פעולה בין בית החולים, אגף החינוך והאגף לבטיחות בדרכים בעיריית אשדוד. הרקע להקמת הפרויקט הייתה העודה המצערת, שלבית החולים הגיע מספר רב של בני נוער פצועים, שהיו מעורבים בתאונות דרכים קשות. מכאן נולדה מטרת הפרויקט, שהיא לחשוף את תלמידי ביה"ס התיכוניים לסכנות בנהיגה וברכיבה לא בטוחה, למשמעות ולהשלכות של טראומה או פציעה קשה על חיו של הפצוע ועל חיי משפחתו

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך