אימו של בן וענונו ז"ל : "אחיך הקטן פותח את השנה החדשה ואתה לא נמצא, אך החיים ממשיכים בלעדיך ???"

הבוקר נפתחה רשמית שנת לימודים חדשה ואימו של בן וענונו ז"ל שנהרג במהלך הלחימה במבצע צוק איתן, פירסמה היום פוסט כואב, עצוב ומלא געוגים לבנה האהוב וכך היא כתבה:

"נתחיל איתך את הבוקר בן בן שלי בוקר טוב !!!בוקר טוב לכל עם ישראל !!!

בוקר טוב לכל התלמידים שמתחילים את השנה החדשה !!!בוקר טוב לילדי !!!

הבוקר הזה לא פחות קשה מהבקרים האחרים . הבוקר הזה אחיך הקטן פותח את השנה החדשה שאתה לא נימצא הבוקר הזה בהחלט מזכיר לי את הבוקר לפני שנה בדיוק שפתחנו את שנת הלימודים ואתה בן לא היית,לא השכח חודש אחרי האסון התעוררתי לקחת את אחיך לבית הספר ואמרתי לעצמי !! אך החיים ממשיכים בלעדיך ??? אך כולם הולכים לעבודה ??אך הרכבים בכביש ממשיכים בנסיעה ??? אך כולם חוזרים לשיגרה ?? כמובן אחרי אסון קשה שחודש לפני עברנו את מלחמת צוק איתן ואיבדנו חיילים ואזרחים יקרים לליבנו … אבל נכון עניתי לעצמי ואמרתי ״:שרית החיים חזקים יותר מהמוות :״ ולכן עברה לה שנה שנה לא פחות קשה מהיום שקיבלנו את הבשורה הקשה בחיינו הבשורה שאתה לא תהייה איתנו לעולם .קשה להקל ולהכיל אובדן כזה קשה להבין ולקבל את החוסר שלך שאנחנו לא ניראה אותך. מהיום שהלכת יותר ויותר קשה !!הזמן לא מרפא ואפילו לא מגליד הזמן נותן לך רק ללקק את הפצע שאפילו לא מגליד.הפציעה קשה לנו מאוד ,ללמוד לחיות בלעדיך זה לא ניתן .

אבל מה שכן לחיות לצידך בכל זמן וכל דקה את זה אני לומדת אבל לא מקבלת .את האובדן הזה בן שלי עד יום מותי שאתה תחכה לי בסבלנות כמו שאני משתדלת להחזיק את הבית בסבלנות . אני רוצה שתדע דבר אחד שכל מה שאני עושה מהיום שהלכת זה בשבילך ובשביל המשפחה שלי והיקרים לי מכל שנותנים לי להמשיך בחיים בתקווה שאתה רואה ושומע אני מאחלת לכל עם ישראל וכל חיילי צבא הגנה לישראל שנה של התחלות חדשות ושלא ניראה עוד מלחמות בארצנו הקטנה והחשובה….

חושבת עליך בכל שניה ודקה אוהבת אותך עד עומקי נשימתי האחרונה בן יקר שלי ❤ ❤ ❤"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך