החל מיום חמישי: משחקי ליגת העל בכדורסל נשים יועברו בשידור חי

איגוד הכדורסל וחברת פיקסלוט חתמו על הסכם לשלוש העונות הבאות, במסגרתו ישודרו בלייב בערוץ הטלוויזיה של האיגוד כל משחקי ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. מכבי בנות אשדוד תצא בחמישי (19.00) למשחק חוץ מול אס"א ירושלים הלפני אחרונה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל נשים.
משחק כדורסל

מנהלת ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל שמחה להודיע כי בחודש האחרון נחתם הסכם בן שלוש שנים בין איגוד הכדורסל לחברת פיקסלוט. במסגרת ההסכם יצולמו כל המשחקים במקטע אחד וללא חיתוכים וישודרו בשידור חי בערוץ הטלוויזיה של איגוד הכדורסל, בכתובת: https://tv.ibasketball.co.il/.

יש לציין כי המשחק שייבחר לשידור על ידי ערוץ הספורט בכל שבוע יצולם, אך לא ישודר בשידור חי באתר האינטרנט של איגוד הכדורסל. לאחר סיום המשחק, ההקלטה ממצלמות פיקסלוט תעלה לערוץ הטלוויזיה של איגוד הכדורסל.

כמו כן, בחודש האחרון צולמו מספר משחקים ממחזורים מספר ארבע וחמש. ההקלטות ממשחקים אלה יעלו לאתר איגוד הכדורסל עד סוף השבוע הקרוב ויהיו פתוחות לצפייה. כאמור, החל מהמחזור השישי, היום חמישי, יצולמו כל משחקי המחזור. חברת איסוף הסטטיסטיקה ג'יניוס (Genius), שעובדת עם איגוד הכדורסל, קיבלה את כל נתוני הקבוצות ותבצע איסוף סטטיסטי במהלך המשחקים.

מכבי בנות אשדוד עם 5 ניצחונות מ-5 משחיקם, תצא בחמישי (19.00), למשחק חוץ מול אס"א ירושלים הלפני אחרונה. על הנייר היא צפויה לחזור עם ניצחון שישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך