זקוקה לעזרתכם

הבעל נפטר ולאישה שנותרה עם ילדה הקטן אין כסף לשבעה

בעלה של ג' (שם בדוי), היה במשך 5 שנים "צמח". בגלל מצב כלכלי קשה אין לה כסף עבור השבעה. מי שעוזר לג' הוא נחמן פרץ איש החסד מאשדוד. למעוניינים לעזור - 0535201893,

האסון שפקד את ג' (שם בדוי) השבוע לא הכין אותה למה שצפוי לה בחייה מעתה. ג' היא אם לילד קטן שבעלה היה במשך שנים רבות, כחמש שנים, במצב של "צמח" והיא בקושי הסתדרה גם כך. השבוע בנוסף לכל זה, בעלה נפטר.

המצב הכלכלי של האם הוא קשה מאוד, והיא נעזרה לא פעם באנשים טובים אשר עזרו לה בכדי לתת אוכל לילד שלה. כעת היא צריכה גם לדאוג לצרכי השבעה וגם לדאוג לילד. היא מסתבר לא יכולה לעמוד בזה.

ג' כתבה לאיש החסד מאשדוד, נחמן פרץ, אשר עוזר לכל מי שזקוק. בין היתר היא כתבה לפרץ: "בעבר עזרת לי. בעלי נפטר האם תוכל לעזור לי בדברים לשבעה. אין לי מושג מה לעשות. זה האובדן הראשון שלי". נחמן פרץ לא נותר אדיש כמובן והוא מיד פנה לכל מי שיכול לעזור לג' בשבעה.

מי שמעוניין לעזור לג', איש הקשר שלה הוא כאמור נחמן פרץ. אפשר לעשות זאת בטלפון: 0535201893

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך