אריזות ממותגות לעסק – אם עדיין אין לכם, הגיע הזמן

בתור המנהלים או הבעלים של בית עסק מסוים, מטרה תמידית ועיקרית שלנו היא להגדיל את המכירות ולהצליח לשווק ולמתג את העסק בצורה יעילה. קיימות כמובן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, כל בית עסק עם האסטרטגיות ודרכי הפעולה המתאימות והנכונות יותר עבורו. אך ישנם גם כמה כלים בסיסיים אשר רלבנטיים עבור כל בתי העסק, לפחות מתחומי פעילות מסוימים. שימוש באריזות ממותגות עבור מוצרי העסק הוא אחד הכלים הפשוטים, המתבקשים והיעילים ביותר לשדרוג מערך השיווק והמיתוג של כל בית עסק יצרני
תמונה: פרי חשיבה

אריזות ממותגות לעסקים – במה בדיוק מדובר?

מהן בעצם אריזות ממותגות לעסקים ומדוע מדובר בכלי מתבקש ביותר מבחינת מיתוג, שיווק ופרסום?

ובכן, הכוונה כאן היא לעיצוב ומיתוג של האריזות בהן עושה בית העסק שימוש – הן אריזות המוצרים עצמם והן הקרטונים והארגזים השונים בהם הוא משתמש (למשל – הארגזים בהם מאגדים את המוצרים יחד למשלוח, אריזות פנימיות של חלקי מוצר מסוימים וכיוצ"ב). במקום לשלוח את המוצרים ולהשתמש באופן כללי בסוגים גנריים וחלקים של אריזות קרטון "סטנדרטיות", ניתן ורצוי להשתמש באריזות קרטון ממותגות. אלו הן אריזות על גביהן מופיע, למשל, הלוגו של בית העסק, פרטי מידע ושיווק שונים, צבעים המזוהים עם אותו מותג וכד'. 

כיום, ניתן למתג אריזות קרטון בצורה מושקעת ופרטנית במסגרת תהליך יחסית מהיר, פשוט וזול. זה מאפשר לכל בית עסק באשר הוא, כולל עסקים קטנים ומתחילים, להשתמש באריזות הממותגות באופן ייעודי עבורם. כך, מצטרף מערך האריזה של בית העסק למערך השיווק והפרסום – האריזות הרבות משמשות כשליחים שיווקיים קטנים היוצאים מבית העסק לעולם החיצון, אל החנויות ובתי הלקוחות. כל אריזה כזו משמשת כמסר שיווקי, כפרסומת קטנה של העסק, אשר מסתובבת לה במקומות בהם היא נחשפת לעיניהם של אנשים רבים אחרים. יש לכך ערך שיווקי ומיתוגי עצום שחבל מאוד להפסיד.

אריזות למזון, קרטוני אריזה למשלוחים, מארזים ממותגים לחגים ועוד – אפשרויות בתחום

תחום אריזות הקרטון, ובפרט אריזות ממותגות, כולל כיום פתרונות זמינים ומשתלמים עבור כל תחום פעילות וכל בית עסק באשר הוא.

למשל, בתי עסק מתחום המזון יכולים למצוא מגוון רחב של פתרונות אריזה ממותגים ואיכותיים, החל מאריזות למזון מהיר וכלה באריזות ייעודיות וממותגות עבור כל אחד מרכיבי הארוחה. בתי עסק מתחומי פעילות שונים עושים שימוש במארזים ממותגים ומארזי קרטון לחגים על מנת להעניק שי ללקוחותיהם, עובדיהם וגורמים רלבנטיים נוספים, אשר יגיע במארז הנושא את המיתוג של בית העסק וכיוצ"ב.

ניתן לעצב ולהזמין אריזות בגדלים מיוחדים וצורות שאינן סטנדרטיות, וכך למתג את מערך האריזה הקיים כבר בבית העסק. את הכל מומלץ לעשות בהתייעצות וליווי של אנשי מקצוע מעולם פתרונות האריזה, מטעם בתי עסק המתמחים באריזות ממותגות לעסקים. 

במידה ועדיין לא עברתם בבית העסק שלכם לשימוש באריזות ממותגות, בהחלט הגיע הזמן…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך