ראש הממשלה נתניהו פתח את שנת הלימודים באשדוד

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו פתח את שנת הלימודים של מדינת ישראל ביחד עם ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי באשדוד בבית הספר אמירים .

יותר משני מיליון תלמידים פתחו הבוקר את שנת הלימודים בישראל ובאשדוד יותר מ-50 אלף שמעו את הצלצול הראשון לאחר הפסקה בת חודשיים של חופשת הקיץ. בשעה 9:00 נכנס כבוד ראש הממשלה לבית הספר וההתרגשות מהמעמד הייתה בשיאה ,ילדי בית הספר קיבלו את פניו עם דגלים ומיד לאחר מכאן נפגש ראש הממשלה עם תלמידי בית הספר ונציגים נוספים של בני נוער המגלמים ומשקפים את מערכת החינוך באשדוד הזוכה בשנים האחרונות להישגיים חסרי תקדים ברמה הארצית והבינלאומית.

במהלך הפגישה תיאר ראש העיר את מערכת החינוך באשדוד שהינה פורצת דרך בתחומים רבים והציג בפניו את תלמידי בית ספר אמירים ובני הנוער אשר זכו רק לאחרונה בהישגים חסרי תקדים בתחרויות בינלאומיות בניהם ומצטרפים לבני נוער רבים אשר גרפו יותר מ-70 פרסים בתחרויות היוקרתיות ביותר בתחום החינוך.

רינה סבוסטיאנוב – תלמידה מצטיינת בבית הספר מקיף ג – יא' 4זכתה בתחרות הישראלית של מדעי המוח וזכתה במקום השמיני בתחרות העולמית, ארד קוצר -מקום שלישי בחידון התנ"ך העולמי , ניצן שביס – תושב אשדוד,תלמיד שכבה י"ב במקיף ט', זכה ביחד עם חבריו לנבחרת הכדורסל במקום הראשון באליפות ספיישל אולי מפיקס, תמר גינלי – יו"ר מועצת התלמידים קיבלה את אות אילן ואסף רמון קרן רמון, יהודה אשתוקר תלמיד כיתה ג' בי"ס מרום, זכה בתחרות הכתיבה הארצית מטעם אגודת הסופרים העבריים בישראל והסופרת ריקה ברקוביץ .

מיד בסיום המפגש הראשון עבר ראש הממשלה לפגישה עם הבוגרים החדשים של בית הספר ,תלמידי כיתה א' שזה עתה סיימו את תקופת גן הילדים וביום הראשון ללימודים הם זכו לכבוד הגדול , שיעור הראשון עם ראש הממשלה . כבר בכניסה לכיתה בפתיח בוקר טוב של ראש הממשלה השיבו לו התלמידים בוקר טוב וברוך הבא לאשדוד,קולם נשמע נרגש , ראש הממשלה ביחד עם ראש העיר התיישבו בכיסא ובשולחן התלמידים ושוחחו איתם, חיזקו וסייעו להם לעבור את ההתרגשות הגדולה .לקראת סיום כולם שרו את ההמנון הלאומי ובסיום נפגש ראש הממשלה וראש העיר עם הצוות החינוכי ועם קבוצת המצטיינים .

ראש הממשלה פנה ליהודה אשטוקר והתעניין בשיר שכתב ועליו גם זכה בתחרות הסופרים היוקרתית .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך