26 מ"מ גשם ירדו באשדוד עד לשעות הצהרים בשישי

משעות הבוקר. בשעה 12:00 ולמשך 40 דקות ירדו ממטרים בעוצמות גדולות בעיר. מהעירייה נמסר: "ההיערכות המוקדמת הוכיחה את עצמה, והיינו מוכנים להתגברות המשקעים מבעוד מועד".
צילומים: נתנאל פריינטי ועיריית אשדוד.

כמויות משקעים גדולות מאוד ירדו באשדוד בשעה 12:00 ובמשך 40 דקות ירדו ממטרים בעוצמות גדולות. עד כה ירדו מהבוקר, שישי, כ-26 מ"מ גשם עד הצהרים. כהמחשה  לכמות הגשמים מציינים בעירייה את נקז מצודה שבו עלה מפלס גובה המים ל- 183 ס"מ מתוך 2.50 מטר – הגובה המקסימלי . במוביל בזק נרשמו 97 ס"מ וכל זה בזמן קצר

בעיריית אשדוד מציינים כי ללא ההערכות המוקדמת בהתאם לנוהל חורף, ושמירה על כוננות גבוהה עם קבלת הנתונים על העתיד לבוא, העיר הייתה במצב אחר לגמרי . אשדוד בנתה פקודת חורף הכוללת: תכניות עבודה מפורטות עם סדר פעולות לכל האגפים והמחלקות בעירייה – עד לרמת תפקידו של כל אחד ואחת מהעובדים ברגע הפעלת הנוהל.

מהעירייה נמסר: "ההיערכות המוקדמת הוכיחה את עצמה, והיינו מוכנים להתגברות המשקעים מבעוד מועד. הצוותים שלנו פועלים ללא הפסקה כדי למנוע חסימות או הצפות ולנהל חיי שגרה, אנחנו מודים לתושבים על כל הדיווחים ומאחלים להם סוף שבוע רגוע ובטוח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך