ראש הממשלה בנימין נתניהו יפתח באשדוד את שנת הלימודים יחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

מחר בבוקר, עוד לפני תחילת הביקור של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו באשדוד, יפתח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, את שנת הלימודים עם תלמידי אשדוד. גם השנה, ביחד עם הממונה על החינוך מר יהודה פרנקל, ראש מנהל חינוך מר אריה מימון ויו"ר ועד ההורים העירוני גב' בלה רובין ומתנדבי זהירות לבטיחות בדרכים, ימתין ראש העיר במעבר החצייה ויסייע לתלמידי בית הספר, יחד עם עמיתיו, לחצות את הכביש בבטחה. מעבר החציה שנבחר השנה יהיה ברובע י"ג, ברחוב רחבעם המלך, בסמוך לבית ספר שקד. מתחילים שנה בבטחה.

מערכת החינוך העירונית השלימה היערכותה לפתיחת שנת הלימודים. מבט על החינוך באשדוד מלמד על סדרי גודל והיקפי עשייה חסרי תקדים, ומספריחם כידוע לא משקרים. אלפי מורים, גננות וצוותי חינוך יקלטו מחר את 54,339 תלמידי אשדוד אשר יפתחו את שנת הלימודים ויפקדו 564 מוסדות חינוך הפרוסים ברחבי העיר. ההתרגשות בשיאה ובמיוחד תלמידי כיתות א' העושים את צעדיהם הראשונים בבית הספר והזאטוטים הקטנים הפוקדים את גני הילדים. אגב: מספר התלמידים בכיתה הוא עד 35 תלמידים בכיתה.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, אשר קבע כי החינוך באשדוד יעמוד בראש סדר הקדימויות העירוני, משבח את סגל החינוך בעיר, את המנהלים המורים והגננות, את מינהל החינוך ואת כל העושים במלאכת החינוך העירונית ומאחל לתלמידים שנת לימודים פורייה בפתיחת שנת הלימודים תשע"ו.

מבט נוסף על מערכת החינוך העירונית
 75% מתלמידי העיר מתנדבים במסגרת תוכניות עירוניות * מקום ראשון במחוז
 39% מתלמידי י"ב קיבלו תעודת בגרות חברתית * מקום ראשון במחוז
 90% זכאות לבגרות בקרב תלמידי בתי הספר בפיקוח הרשות
 כ- 4,000 תלמידים משתתפים ביום לימודים ארוך * גנים + יסודי
 מעל 19,000 תלמידים נחשפים לתוכניות לזהות יהודית
 כ- 8,700 תלמידים ביסודי נחשפים לאתרים ומורשת העיר
 כל כיתות ב'-ה' נכללים במסגרת תכנית הסיורים העירונית
 74% מכלל המורים בעיר עברו השתלמויות והדרכות בתחומי הדעת

תקציב החינוך מהווה כ-30% מעוגת התקציב העירונית והוא עומד על למעלה מ-470 מיליון ש״ח. לא כולל תקציבי פיתוח המסתכמים לכדי 255 מיליון ש״ח נוספים. היקף זה מלמד על סדרי העדיפויות העירוניים ועל ההשקעות המסיביות שהנהלת העיר עושה בשדה החינוך, כמו גם על המטרות והחזון של ראש העיר באשר למגמות העתידיות של העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך