נבחרת מקיף ז' תפתח הופעותיה באליפות הארצית לבתי ספר בכדורסל

המשחקים נערכים בגליל העליון כשהמטרה היא לזכות בכרטיס לליגת העל. אשדוד הוגרלו לבית ב' יחד עם הראל מבשרת ציון ותיכונט ת"א.
הדרך לליגת העל לתיכוניים עוברת בגליל העליון: שחקני נבחרת תיכון מקיף ז' יחלו ברביעי את האליפות הארצית לבתי ספר בכדורסל בגליל העליון כשהמטרה היא לזכות בכרטיס לליגת העל
במהלך החודשים האחרונים התקיימו אליפויות מחוזיות ברחבי הארץ, כאשר עשרות קבוצות התחרו בטורנירים מקדימים על הזכות לייצג את המחוז באליפות הארצית בגליל העליון. שחקניו של תמיר עברו בהצלחה את כל השלבים עם ניצחונות מרשימים והעפילו לאליפות הארצית.
אשדוד הוגרלו לבית ב' יחד עם הראל מבשרת ציון ותיכונט ת"א. ברביעי הנבחרות יתמודדו על העפלה לשלב הבא כאשר שתי הראשונות מכל בית יעפילו לרבע הגמר. ביום השני יתקיימו משחקי ההכרעה – רבע הגמר וחצי הגמר, לקביעת המנצחות באליפות.
המנצחות במשחקי חצי הגמר יעפילו כבר השנה לליגת העל לתיכוניים ויצטרפו לשלב רבע הגמר של האליפות המתקיימת (בליגת העל). המפסידות בחצי הגמר ישחקו במשחקי המבחן מול קבוצות ליגת העל שניצחו במשחקי ההישרדות ויתחרו על הזכות לשחק בליגת העל בשנה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך