הפועל "אלובין" אשדוד העפילה לרבע גמר גביע איגוד השופטים

האדומים מאשדוד הביסו במשחק ביתי את העולה החדשה הפועל פ"ת 35-17 והעפילו לרבע הגמר שם יפגשו את מכבי ת"א החזקה לשחזור הגמר משנה שעברה

הפועל "אלובין " אשדוד יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה עד כה. לאחר העונה המצוינת בשנה שעברה ושמירה על תלכיד הקבוצה העונה בצירוף שלושה חיזוקים משמעותיים בעמדת השוער והמקשר השמאלי, אשדוד מקווה להגיע להישגים משמעתיים עוד העונה ולמצב את הכדוריד האשדודי בטופ של הליגה.
אשדוד הגיעה למשחק בשישי האחרון עם פתיחה די טובה במשחקי האימון עם שני ניצחונות במשחקי האימון והפסד בשיניים לפיינליסטית , מכבי ראשל"צ. מיד בפתיחת המשחק ניתן היה לראות את הבדלי הרמות העצומים בין הקבוצות, כאשר פ"ת הופיעה למשחק ללא שחקנים זרים ועם הסגל שהוביל אותה לעלייה בעונה שעברה. אשדוד מיד פתחה בבליץ וכבר לאחר 10 דקות התוצאה הראתה 7-3 לאדומים. פ"ת האומללה עוד ניסתה למזער נזקים אך הגנת ברזל של האשדודים ויציאה מהירה למעברים ע"י הפינות המצוינות, רועי ביטון ואלעד טלקר הראו 17-8 לאחר 30 דקות של משחק.
מאמן הקבוצה, וובה זייקמן לא הוריד הילוך וגם בהפרש שיא של 20 שערים, הוא המשיך לשחק עם הסגל החזק ולא ביצע שינוים רבים. בסופו של משחק, האדומים מביסים את הפועל פ"ת 35-17 ושולחים את העולה החדשה עם המון מחשבות ודאגות להמשך.
מבקיעים בולטים: יוסי ביטרמן, 6 שערים, ישראל ביטרמן, 5 שערים, יותם טל , דדי פרץ, אלכס בוסיץ ואלעד טלקר עם 4 שערים כ"א.
אשדוד תפגוש ביום שלישי 1.9.15 בשעה 20:00 את מכבי ת"א לשחזור הגמר משנה שעברה, בו מכבי ניצחה את אשדוד בזמן מלחמת "צוק איתן". אשדוד מקווה לשחזר את ההישג ואף ללכת צעד אחד קדימה ולהביא גביע ראשון והיסטורי לאגודה הדרומית. המשחק יתקיים באולם הביתי של אשדוד, במקיף ט'. הכניסה חופשית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך