ווינרים

קבוצת הפועל אשדוד, אלופת המדינה בכדוריד, מחזיקת הגביע ומחזיקת גביע ווינר, כבר הגנה על תואר אחד, כאשר זכתה בשני בערב בגביע ווינר לאחר שגברה על מכבי ראשל"צ 26:33
צילומים הדר ואן קולא איגוד הכדוריד.

הפועל אשדוד זוכה בתואר הראשון של עונת 2022-23 בכדוריד – גביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש – לאחר ניצחון מרשים הערב ב'בית מכבי' על מכבי ראשל"צ 26:33 (12:20).

אשדוד האלופה מגנה על התואר הראשון שלה מהעונה שעברה (שקדם לזכייה באליפות ולגביע המדינה), ולמעשה משלימה זכייה רביעית ברציפות בתואר (ושלישית במפעל. הראשונה הייתה ב-2015 – כאשר גביע ווינר-שופטים היה גם התואר הראשון בתולדותיה, גם ב'בית מכבי' בראשל"צ).

יש תואר. הקפטו עומרי קושמרו מניף את גביע ווינר.

מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו, ראש עיריית ראשל"צ רז קינסטליך וחבר מועצת עיריית ראשל"צ עידן מזרחי, אלי חכמון יו"ר איגוד השופטים ואבי רש, שחקן ומאמן העבר ובנו של מויזס רש – העניקו את הגביע לקפטן עמרי קושמרו ולאור פרקש שחקן הקבוצה הצעיר ממצטייני הגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך