"אם לא היינו עוצרים אותו הוא היה מחוסל ביציאה מנתב"ג"

העבריין אייל נגר שנחת שלשום מטורקיה נעצר מיד עם נחיתתו והיום חושף גורם מודיעיני בכיר כי התכנון היה לחסל את נגר מיד עם יציאתו מנתב"ג.

משטרת ישראל עצרה ביום שישי בערב את העבריין אייל נגר מיד עם נחיתתו מטורקיה, שם סגר קצוות עסקיים של בני שלמה שחוסל והשאיר שם נכסים ועסקים.

על פי גורמים מודיעיניים, משטרת ישראל הצילה את חייו של נגר כשעצרה אותו מיד עם נחיתתו, לאחר שעל פי המודיעין המשטרתי היה אמור לצאת לפועל נסיון חיסול שלו ביציאתו מנתב"ג בדרך לביתו באשדוד.

"אייל נגר נעצר כמעצר מנע לחיסולו" מספר גורם בכיר בימ"ר לכיש. "הייתה התראה קונקרטית על כך שמחסלים מחכים לו עם יציאתו מנתב"ג, במטרה לחסל אותו בדרך לאשדוד". ואכן בבמקביל למעצרו של נגר עצרה המשטרה את חמזה מילאד (ג'רושי) בחשד כי תכנן לחסל את נגר.

גם את נגר האשימה המשטרה כי תכנן לנקום את חיסולו של בני שלמה ולפגוע במי ממשפחת ג'רושי, אולם השופטת טענה שאין לכך ראיות ממשיות ושחררה את נגר למעצר בית בעיר נתניה לאחר שהמשטרה הודיעה כי תערער על השחרור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך