תואר ראשון בשני?

הפועל אשדוד תפגוש את מכבי ראשל"צ בגמר גביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש - במשחק שיחל ב-19:30 ב'בית מכבי'. האלופה מאשדוד תנסה לזכות שנה שנייה ברציפות בתואר, שהיה גם הגביע הראשון בתולדותיה שאותו הניפה ב-2015. מכבי ראשל"צ (שניצחה את אשדוד בגמר 2017) גם רוצה גביע, ובעיקר לעצור את רצף הזכיות של אשדוד מהעונה שעברה - בהמשך ליריבות המסקרנת בין השתיים בשנים האחרונות 
מי תצא עם תואר ראשון לעונה? גביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש
הפועל אשדוד, אלופת המדינה,  תפגוש את מכבי ראשל"צ ביום שני את האלופה הפועל SP אשדוד (19:30, בית מכבי, שידור ישיר בערוץ הספורט). עוד מפגש בסדרה המתמשכת בין שתי היריבות בשנים האחרונות, בשלבים מתקדמים ועל תארים (בפרקים האחרונים: אשדוד הדיחה בעונה שעברה את מכבי ראשל"צ בשלבי חצי גמר הפליאוף וחצי גמר גביע המדינה).
אשדוד היא מחזיקת גביע ווינר-שופטים, שהיה גם התואר הראשון שלה בעונה שעברה, בדרך להשלמת הטריו – האליפות וגביע המדינה. הגביע במפעל היה גם התואר הראשון שבו היא זכתה כמועדון, ב-2015, כשגברה בגמר על רמת השרון. מכבי ראשל"צ כמובן גם זכתה במפעל בעבר מספר פעמים, וכאמור בשנים האחרונות השתיים נפגשו גם בשלבי גמר הפליאוף (באליפות הראשונה של אשדוד ב-2019, ובגמר גביע המדינה הראשון שבו אשדוד זכתה ב-2021). בגמר האחרון שמכבי ראשל"צ פגשה את הפועל אשדוד במסגרת מפעל זה, היא ניצחה 22:26 במקיף ט' בספטמבר 2017.
צילום: משה דהן.
משחק הגמר תוכנן להיערך ערב פתיחת הליגה, אבל הוא הוזז בעקבות השתתפותה של מכבי ראשל"צ בגביע אירופה. העונה, משחק אחד נערך בין הקבוצות, במסגרת המחזור הרביעי בליגת ווינר, כשידה של אשדוד הייתה על העליונה עם ניצחון 23:29 (שתי הקבוצות בליגה עם מאזן זהה של 2:6 ניצחונות-הפסדים). "כל גמר גביע, זה סיפור בפני עצמו. כל גמר גביע חשוב בפני עצמו, ואני מקווה שנבוא ליהנות כמו שעשינו בכל מעמד גמר בעונה שעברה. אני מקווה שנהיה מוכנים למשחק, ואני קורא לאוהדים להגיע למשחק, לתמוך בשתי הקבוצות וכמובן שקודם כל בצד האדום על הפרקט", התייחס מאמן אשדוד אנדראה ווקייביץ', שהוביל את קבוצתו בעונה שעברה לטריו ויוכל לזכות בתואר רביעי ברציפות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך