מוכנה לווינר

המחזור השמיני בליגת ווינר בכדוריד יצא בחמישי לדרך - האלופה הפועל אשדוד, שתפגוש את מכבי ראשל"צ ביום שני בגמר גביע ווינר (19:30, בית מכבי), חזרה עם ניצחון מנס ציונה 30:32 אחרי דרמה בדקת הסיום.
צילום: אלי בן גוזי.
המארחת מנס ציונה כמעט והפתיעה את האלופה במיוחד במחצית הראשונה וגם בדקות הסיום, אבל הניצחון נישאר אשדודי עם 32:30.
אשדוד חזרה אט-אט במחצית השנייה, ועמית סטלמן, עמרי קושמרו ואור פרקש העלו אותה ל-25:30, ביכולת משופרת של סבטיסלב ורקיץ' ואורן מאירוביץ בשער. נס ציונה עוד צימקה את הפיגור עם 3 שערים מהירים. אלכסנדר באביץ' עוד כבש לאשדוד, אבל בדקה האחרונה התחוללה דרמה. השוער שגיא בוניס עצר זריקה מכרעת, והבקיע שער ממגרש שלם וצימק את הפיגור ל-31:30, 43 שניות לסיום. אופיר כהן הבקיע מנגד וקבע את תוצאת הסיום.
אשדוד עם ניצחון ועם הפנים ליום שני, למפגש גמר גביע ווינר  שבו היא תרצה להגן על התואר הראשון שלה מהעונה שעברה, שם תפגוש את מכבי ראשל"צ, ביום שני בגמר (19:30, בית מכבי). ראשון עצמה גם היא כאורחת חזרה מפיגור לניצחון על קריית-מוצקין..
. הרבו לכבוש לאשדוד – באביץ' ואופיר כהן 6 כ"א, סטלמן ופרקש 4 כ"א. שוערים: אורן מאירוביץ עם 12 עצירות מ-31, ו-ורקיץ' עם 6 עצירות מ-16 – כולל שער ועצירת פנדל. שפטו ערן סביר ולידור מועלם.
אצל קבוצת הנשים של הפועל אשדוד, התקווה הייתה להשיג ניצחון ונקודות בכורה, אבל מכבי פ"ת הייתה טובה יותר במחצית השנייה (הראשונה הסתיימה בפיגור 16:14) וניצחה  בסיום 28:37.
נוי בונבידה הייתה הכובשת המובילה עם 9 שערים, שלהבת ביינה ושני בריינר 7 כ"א, ירדן ביטון 2, סטפני שילמן, נוי קולי ונטלי יום טוב 1 כ"א. קבוצת הנשים תתארח ביום חמישי הבא גם כן ב'בית מכבי', במסגרת המחזור ה-5 בליגת אתנה, שם תפגוש את האלופה מכבי ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך