כמה זמן מחזיק מיץ תפוזים סחוט

אוהבים לשתות בריא? גם אנחנו – זה למה אנחנו בחברת פומרנץ מספקים ללקוחות שלנו את כל הטוב של הטבע בצורה הכי בריאה שיש – עד הבית! דרך חברת פומרנץ תוכלו להזמין לכם ולכל המשפחה מיצים סחוטים בריאים ללא מגע יד אדם – מיץ תפוזים, תפוחים, רימונים, לימונדה ועוד! זה הזמן להתחיל את הבוקר עם חיוך מושלם וטעם טוב של מיצים מפנקים מלאים בכל הוויטמינים והמינרלים היישר מהטבע
תמונה: freepik

למה לשתות מיץ טבעי על הבוקר?

כשיש יותר מודעות לעניין הצריכה הנכונה והבריאה של אוכל ושתיה שאנו מכניסים לגוף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמזונות לא בריאים ושתיה ממותקת מלאכותית מזיקים מאוד לבריאות ועולים למיליוני אנשים בכל רחבי העולם להשמנת יתר, מחלות לב, סוכרת ועוד. לכן רבים וטובים עוברים לשתייה בריאה יותר – מיצים טבעיים ללא תוספת סוכר ידי אדם. כל היתרונות של הטבע במקום אחד מרוכז בצורה של מיץ תפוזים, תפוחים, רימונים ועוד.

מיצים סחוטים מכילים מגוון רחב של וויטמינים ומינרלים החיוניים למערכות הגוף שלנו ומשפרים את המערכת החיסונית וההרגשה הכללית. המיצים כוללים ויטמינים כמו ויטמין C , ויטמין D, קבוצת ויטמינים B, חומצה פולית, אשלגן, מגנזיום, נוגדי חמצון ועוד. כאן דרך פומרנץ נוכל לספק לכם מיצים טבעיים שמכילים את כל אלה – ואף הרבה יותר מזה!

כיצד לאחסן מיץ טבעי?

לעומת מיצים שאינם טבעיים או כאלה המוחדר אליהם חומרים משמרים, מיצים טבעיים של פורמנץ אינם מכילים חומרים משמרים או חומרים מלאכותיים כאלה ואחרים המאריכים את חיי המדף שלהם. חשוב לשמור ולאחסן את מיץ התפוזים שאתם רוכשים אצלנו באותה טמפרטורה שהייתה קודם לכן בחנות. לאחר הפתיחה, יש לשמור אך ורק במקרר. חשוב לוודא כי השמירה תיעשה במקום קריר וחשוך, הרחק ממקורות חום. אם המיץ מגיע באריזה שקופה, חשוב ביותר למנוע כל תנודה של אור או שינוי בטמפרטורה שכן האור משפיע מאוד לרעה על איכותי של מיץ התפוזים. שמירה במזווה הינה פתרון מצוין, אך גם ארון מטבח סגור היטב יכול לספק גם כן שמירה נאותה. אמנם לאחר פתיחת המיכל, גם אם לא התחלתם לשתות, חשוב לשמור אך ורק במקרר.

כמה זמן מיץ תפוזים יכול להחזיק מעמד?

רצוי מאוד לצרוך את המיץ הטבעי כמה ימים לאחר הפתיחה של המיכל. יש לוודא כי אתם מודעים לשוני שיש בין תאריך התפוגה המופיע על המיכל במידה ולא פתחתם אותו עדיין, לבין התאריך לאחר שאתם פותחים. לאחר הפתיחה, עליכם לצרוך את המוצר תוך 7 עד 10 ימים ולא לאחר מכן.

דרך חברת פומרנץ תוכלו להזמין עד לבית מיצים טבעיים טעימים ובריאים במגוון של טעמים – תפוחים, תפוזים, רימונים, לימונדה, רימון + לימונדה ועוד מגוון מוצרים מומלצים אחרים. רוצים גם אתם להתחיל את הבוקר בצורה הכי בריאה? מעוניינים לשאול ולקבל עוד פרטים בנוגע לאחסון ושמירה של מיץ תפוזים סחוט טבעי? כאן דרך פומרנץ תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים ולבצע רכישה עד הבית!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך