מוצאים עבודה לנדיר

נדיר חובב, בן 24, מתנייד בכיסא גלגלים, נשוי טרי מאשדוד, מחפש עבודה. למעוניינים לעזור נייד: 050-7999918.
 נדיר חובב, בן 24, מתנייד בכיסא גלגלים, נשוי טרי מאשדוד, מחפש עבודה. הוא רק התחתן ורוצה לפרנס את משפחות. הוא כתב פוסט בעניין ובו סיר על עצמו ומה הוא מחפש.
"שמי נדיר חובב, 24, אשמח לקבל הצעות עבודה בהן יש אופק קידום, מעוניין לעבוד בעיריית אשדוד אך לא פוסל הצעות שונות נוספות.
עבדתי כשנתיים בחברת תקשוב במוקד מכבידנט מוקד זימון תורים ארצי מהבית ומהמשרד. סיימתי 12 שנות לימוד ויש לי בגרות מלאה, ובגרות טכנולוגית במנהל וכלכלה. קבלתי פטור משירות צבאי עקב הנכות. אעיד על עצמי שאני מאוד טוב בתקשורת עם אנשים, כריזמטי וחברותי. אוהב מאוד סדר וניקיון ומשתדל מאוד להקפיד על כך גם כשזה לא נוגע לעבודה.
יש חשיבות עליונה בעיניי לעמידה בזמנים ובמטרות שאני מציב לעצמי ואני שואף ומכוון תמיד גבוה, אך מצד שני עם רגליים על הקרקע.
כרגע מתנייד בתחב"צ, ומשתדל לדאוג לעצמאות שלי עד כמה שניתן ולא להגביל את עצמי לנסוע למקומות שאני צריך. במקביל אני בתהליך הוצאת רישיון נהיגה. במידה ואתם מכירים עבודה שיכולה להיות רלוונטית ומתאימה למה שהזכרתי למעלה, אשמח שתשלחו אליי פרטי. אם אינכם מכירים, אשמח שתקפיצו את הפוסט לאנשים הנכונים. נייד: 050-7999918. במידה ואיני זמין מוזמנים להשאיר הודעה בווצאספ ואחזור אליכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך