מי השליך למות גור כלבים קטן שרק נולד, בקופסת נעליים, בחולות אשדוד?

למזלו הוא ניצל ממוות לאחר שתושבת מודאגת הביאה אותו לכלבייה העירונית. הגור נמצא כשעיניו עצומות, חבל הטבור מחובר וגופו קר.
אירוע קשה הגיע אל הכלבייה העירונית של אשדוד. מישהו השליך גור כלבים שרק זה נולד, כי לא חפץ בו. הוא הכניס אותו לקופסא וזרק אותו בחולות אשדוד והשאיר אותו למות. המקרה הזה התגלה לפני כיומיים.
הגור אחרי טיפול.
בכלבייה העירונית פרסמו ותארו את הסיפור הקשה: גור כלבים קטן שרק נולד, הושלך למות באכזריות בתוך קופסת קרטון ונמצא בחולות שבאשדוד. הגור, עיניו עצומות, חבל טבור מחובר, גופו קר נמצא על ידי תושבת מודאגת בתוך קופסת נעליים והובא לכלבייה העירונית. אינגה אוסקר הכלבנית שלנו הפגינה תושייה ומצאה אם מניקה והסיעה את הגור המתוק לבית גידול שממוקם במרכז הארץ בניסיון נואש להציל את חייו. אז תודה לכל מי שלקח יד בדבר, תודה למי שדאג, תודה למי שנסע ומצא פיתרון. לא תודה לאדם שבחר לסיים את חייו של הגור בצורה אכזרית שכזו. אנו מזכירים כי ניתוח עיקור וסירוס לכלבים (ולחתולים) מונע צער, כאב, נטישות, והתאכזרות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך