הפסד בסיבוב

במשחק מצוין ומותח שהיה בו הכל, מ.ס אשדוד סיימה בהפסד בייתי של 2:3 את הסיבוב הראשון בליגת העל שהוציא את הקבוצות לפגרת המונדיאל. כבר במחצית אשדוד פיגרה בשלושה שערים. מחצית שנייה טובה לא הספיקה לה.
בדרך לשער נוסף. (צילום: טל אקוקה).

אם הייתם שואלים כל מאמן, שחקן, בעל עניין בכדורגל היום, שבת, הייתם שומעים את אותה המנטרה – לסיים את הסיבוב הראשון בליגת העל בניצחון ולצאת לפגרה! כך גם מ.ס אשדוד ומכבי נתניה שנפגשו בצהרי השבת באצטדיון הי"א. היה הכל במשחק הזה, 4 שערים, פנדל, אדום שהונף ובוטל ואחד שהונף ולא בוטל. בסיום אחרי כל ההצגה הזו בי"א הייתה זו נתניה שחזרה עם ניצחון חושב מבחינתה של 2:3.

נתניה עם מאמנה "הזמני" רן קוז'אק כבשה כבר אחרי  5 דקות. כדור שהסתובב על הקו הורחק לקרן. נתניה רצתה פנדל, אבל קיבלה רק קרן. רוטמן הגביה את הקרן וגנדלמן מעל כולם נגח פנימה 0:1 מהיר מאוד.

מאמן אשדוד רן בן שמעון שפתח עם חמישה בהגנה (חסרה את צבטקוביץ' הפצועע) הגיב מיד ועבר לקו של ארבעה בהגנה. טום בן זקן שפתח בלם עבר לתפקיד המגן ימני וזוהר זסנו המגן עבר לכנף ימין. אשדוד התקרבה לשער של נתניה . ממאטה (29) היה במצב לכבוש, אבל החזיק  מעט יותר מידי בכדור והגנת נתניה הרחיקה.

אבל הייתה זן דווקא נתניה שעלתה ל-0:2. רוטמן (34), שוב הוא הגביה לרחבה, קארצב המשיך בנגיעה ואיגור זלאטנוביץ' מקרוב המשיך לרשת. שער כמו בספרים. אבל זה לא נגמר. נתניה עשתה את השלישי בדקה ה-37 בנגיחה של זלאטנוביץ' לאחר הגבהה של שי קונסטנטין – 0:3. כך גם ירדו הקבוצות למחצית. נתניה חוגגת אשדוד מפורקת.

שלושה שערים כבר במחצית. שחקני נתניה חוגגים.

מ.ס אשדוד ערכה שלושה חילופים וחזרה לקו הגנה של חמישה. התקווה הייתה לתקוף מהאגפים ולסכן כמה שיותר את שער נתניה. אשדוד לא רצתה לספוג עוד, אבל רצתה גם לנסות להחזיר לעצמה בעיקר את הכבוד מהמחצית הראשונה.

אבל אז הכל שוב התרסק? רועי לוי, רק 3 דקות במגרש, והשופט יגאל פריד שלף לו אדום. אשדוד נתרה בעשרה שחקנים. פריד נקרא ל-VAR וביטל את האדום ותיקן לצהוב. אשדוד נותרה באחד עשרה שחקנים.

3 דקות אח"כ אדיר לוי יכול היה להציב את אשדוד ללוח התוצאות. הוא הגיע למצב מול רז כרמי לאחר טעות בהגנת נתניה, והאחרון סגר לו את הבעיטה ומנע שער. בדקה ה-63 היה זה תורו של יעקב בריהון שרק נכנס ובעט מהאוויר כדור שפגע בקורה והורחק מהקו. אשדוד התקרבה.

בדקה ה-71 היא לא רק התקרבה אלא כבשה. יעקב בריהון המחליף, שעשה שינוי,, הוכשל ברחבה על ידי גלאבוב ופריד קבע פנדל. את הפנדל לקח בריהון עצמו וכבש 1:3. יש סיכוי לחזור?

11 דקות  לסיום נתניה נותרה בעשרה שחקנים, והמותחן עלה מדרגה. גנדלמן שקיבל צהוב בדקה ה-75 ראה את השני לאחר עבירה על אדיר לוי והורחק. בריהון היה כמעט עם השני כשבעט מקרוב מעל המשקוף והחמיץ הזדמנות מצוינת. דקה האח"כ המטווח נמשך וכנעאן בעט מ-16 מטרים מעל לשער. נתניה ויתרה על ההתקפה והתגוננה , בצדק מבחינתה, לשמור על התוצאות.

נגמר? עוד לא. בדקה ה-90 אדיר לוי כבש את השני של אשדוד מנגיחה מקרוב 2:3, למרות הדיפה אחת של כרמי שוער נתניה. איזה מותחן!!! לאשדוד היו 5 דקות תוספת זמן להשוות.זה לא צלח ואשדוד שהייתה מאוד קרובה תצא לפגרה ותסיים את הסיבוב בהפסד מאוד כואב.

הכדור של ממאטה עובר את הקו, אבל לא הנכון.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, בן זקן (שקד חכמון, 46), אוואני, גיל כהן, קופרמן (רועי לוי, 46), סבג, סב (מזרחי, 80ן, כנעאן, בילו (אדיר לוי, 46), ממאטה. (בריהון, 61)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך