טיטולים איכותיים למבוגרים ונוחים במיוחד

גוף האדם מפרק את עצמו מכוחותיו עם הגעתו אל גיל שלושים, אז מתחיל הסידן לפרק בצורה הדרגתית את כוחות הסידן ואת השפעותיו על הגוף
תמונה: FREEPIK

אך בריחת הסידן היא איננה התופעה היחידה בגוף האדם עם גיל מתקדם אלא מהווה חלק ממכלול גדול של שינויים, המתקיימים עד ליומו האחרון של הגוף. שינויים אלו בחלקם עלולים להשפיע לא פעם גם על הסוגרים השונים, בין אם מדובר במתן שתן או צואה שעלולים להתבצע ללא שליטה בחלק מהמקרים בין אם ביום ובין אם בלילה. על כן במקרים שכאלו אי אפשר להסתמך על המזל או הגוף המתבגר, אלא לבחור פתרון כמו טיטולים איכותיים למבוגרים ונוחים במיוחד. 

מוצרי ספיגה ראשוניים נוחים במיוחד

באשר לטיטולים ומוצרי ספיגה נוחים במיוחד למבוגרים, נתחיל דווקא מהפתרונות היותר "פשוטים" כמו תחבושות לבריחת שתן. תחבושות אלו מיוצרות גם לגברים וגם לנשים דרך מגוון חברות שונות, כאשר הראשונה מבניהם היא של חברת "הרטמאן", המציעה תחבושות לבריחת שתן עבור גברים ומותאמת אל מבנה גוף גברים. העלות של תחבושות אלו נעות בין ארבעים עד חמישים שקלים, הן מכילות כ14 יחידות ומסייעות גם בהגנה על העור. תחבושת שכזו נוכל למצוא גם בעבור נשים, המיוצרת דרך לא מעט חברות וגם של חברת הרטמאן, יחד עם עיצובים מותאמים לשגרה יומיות מלאה המאפשרת גם שמירה על העור למשך כל היממה. 

טיטולים איכותיים למבוגרים ונוחים במיוחד

לצד מוצרי הספיגה הראשוניים ניתן גם להנות מטיטולים איכותיים למבוגרים ונוחים במיוחד כמו של חברת TENA השבדית, המציעה טיטולים מעולים עם יכולת ספיגה של עד 2372 מ"ל. טיטולים אלו עשויים מטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לא רק ספיגה יעילה של נוזלים אלא גם נטרול ריחות בצורה יעילה ומדבקות חוזרות לסגירה הרמטית. לצד טיטולים אלו נוכל למצוא גם חיתולים למבוגרים מבית "חוגלה" בשם "שקמה", המציעים טיטולים גם לשעות היום וגם ללילה. חיתולים מדגם "אובר נייט" מציעים שימוש של עד עשר שעות עם יכולת ספיגה מצוינת, לצד בד מעולה העוזר לשמור על שלמות העור לאורך כל הלילה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך