משחק של נקודה. נקודה.

מ.ס אשדוד ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1 במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. חלוקתהנקודות הייתה צודקת. אשדוד תארח במשחק האחרון לפני פגרת המונדיאל את מכבי נתניה ותקווה להשיג שם 3 נקודות.

כשנותרו עוד שני מחזורים לפני פגרת המונדיאל רצתה מ.ס אשדוד לצאת עם כמה שיותר נקודות ובראש שקט למנוחה הזו. אשדוד גם רצתה לצרף שני ניצחונות לאחר הניצחון על הפועל ת"א. בשביל זה היא היא הייתה צריכה לעבור את המשחק בשלישי בסכנין. זה נגמר בתיקו 1:1 במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ושלח כל קבוצה עם נקודה, שהייתה ראויה רק לה.

אשדוד פתחה מצוין. כדור קרן שהוגבה לא הורחק טוב על ידי הגנת סכנין וחמודי כנעאן הבלתי מכוסה בעט חזק לרשת הגבוהה 0:1 לאשדוד. אשדוד יכולה והייתה צריכה לעלות ל-0:2 אבל אבל ממאטה (26) החמיץ הזדמנות גדולה ממסירה של זסנו.

ואם לא כובשים, סופגים. 2 דקות אח"כ מתפרצת של סכנין נגמרה בגול שוויון של סכנין כאשר מלמד סימן כדור ברשת של ג'ראפי ממסירה טובה של אוננוחה.

זסנו יכול היה בדקת הסיום של המחצית להוריד את אשדוד למחצית ביתרון. הוא יצא למתפרצת אחרי התקפה מסוכנת של סכנין. זסנו הגיע עד לשער של סכנין והחמיץ מול השוער, כשבעט לחוץ והשאיר את תוצאת המחצית על 1:1.

חמודי כנעאן.

בדקה ה-60 טום בן זקן יכול היה להעלות את הקבוצה ל-1:2. הכדור החופשי שלו על סף הרחבה משמאל הלך כבר לשער, וגד עמוס בזינוק גדול מנע את זה. סכנין מצידה גם התקרבה. (71) כובש השער, מלמד נגח ממצב טוב מעל המשקוף.

המחצית השנייה הייתה דלה באירועים. נראה היה כאילו חלוקת הנקודות הייתה ברורה לשתי הקבוצות לכל אורכה. זה גם נגמר כך, שער לכל קבוצה וגם נקודה. בשבת היא תארח את מכבי נתניה. אולי במשחק הזה אשדוד תשיג את הניצחון שהיא חיפשה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטקוביץ' (קופרמן, 46), בן זקן, כהן, סבג, סבן, כנעאן (בילו, 71), ממאטה (מזרחי, 82), ג'אן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך