רק בריאות

מזל טוב – יום הולדת 5 לבית החולים אסותא אשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי : "היום לפני עשור הנחנו את אבן הפינה להקמת בית החולים אסותא באשדוד. 5 שנים אחר כך נפתחה מחלקת היולדות, ובהמשך חדר המיון ושאר המחלקות".

מזל טוב אסותא אשדוד 10 שנים להנחת אבן הפינה, 5 שנים לפתיחת מחלקת היולדות – חוגגים את הצלחת בית החולים אסותא אשדוד וממשיכים לפעול להרחבתו.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פרסם פוסט בעניין: "היום לפני עשור הנחנו את אבן הפינה להקמת בית החולים אסותא באשדוד. 5 שנים אחר כך נפתחה מחלקת היולדות, בה הגיעו לעולם למעלה מ-30 אלף תינוקות, ובהמשך חדר המיון ושאר המחלקות.

אשדוד של היום היא לא אשדוד שלפני הקמת בית החולים. שירותי הרפואה מהם נהנים תושבי העיר והצוותים הרפואיים המעולים הפועלים בבית החולים, הביאו לשדרוג איכות החיים בעיר ולהצלת חייהם של רבים כמו גם להבאת חיים חדשים לעולמנו.

אבל זה לא סוף פסוק. בימים אלה אנחנו עמלים על הכפלת בית החולים והוספת 300 מיטות אשפוז נוספות והכרחיות. שוחחתי על כך עם ראש הממשלה הנבחר ח"כ בנימין נתניהו, שהבטיח לעשות את כל המאמצים לקדם את הסוגייה.

אני מודה לפרופ׳ שוקי שמר השותף המרכזי שלנו בהגשמת חלום ביה״ח, למנהל ביה״ח, מנהלי ומנהלות המחלקות, הרופאות והרופאים, האחיות והאחים וכל אנשי הצוות התפעולי של אסותא אשדוד, על עבודת הקודש שהם עושים. נמשיך לפעול יחד בשיתופי פעולה כדי להצעיד את אשדוד עוד יותר קדימה גם בתחומי הרפואה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך