ובסוף מכבי בנות אשדוד מנצחת

משחק מסקרן בין המוליכה הנוכחית למוליכת העונה הסדירה אשתקד הסתיים במותחן וניצחון 78:79 לאשדוד אשדוד עדיין מושלמת.

יהיה חם באירופה? גם בליגה יהיה חם עם מכבי בנות אשדוד. המשחק מול הפועל ראשל"צ למוליכת העונה הסדירה אשתקד הסתיים בניצחון ובמותחן של השניות האחרונות 78:79 לאשדוד. אשדוד עדיין מושלמת עם 4 ניצחונות מתוך 4.

משחק בין מכבי בנות אשדוד להפועל ראשל״צ היה מפגש בין הקבוצה המפתיעה שסיימה את העונה הסדירה אשתקד במקום הראשון מול זו שמכוונת לשם העונה.
אשדוד הלכה בפתיחה לכתובת אחת ויחידה: קלני בראון, שהשתלטה על הצבע ועשתה נקודות כמעט בכל הזדמנות. מולה היו אלה דווקא הישראליות של ראשל״צ – הילה קארש ועדן ציפל – שצלפו ארבע שלשות ברבע הראשון, אותו סיימו האורחות ביתרון 19:21.

 

 

מי שלקחה את הפיקוד באשדוד ברבע השני הייתה שאטורי ווקר, שיצרה עבור המקומיות נקודות גם כשהצבע היה צפוף. וכשמין העבר השני ג׳ורדן הופר וקיילה צ׳ארלס סבלו מאחוזים נמוכים, הפער בהפסקה צמח לזכות הצהובות ל-29:39.
הופר וצ'ארלס נכנסו למשחק במחצית השנייה וסיימו אותו עם 38 נקודות משותפות, גם ציפל רשמה הישג נאה של 18 נקודות משל עצמה, וראשון לציון ביצעה מהפך ושלם ברבע האחרון, שלקראת סיומו הוליכה כבר 71:78.

אלא שאשדוד הגיעה למשחק במאזן מושלם והתכוונה גם לשמור עליו. משחק שיא של בראון ו-ווקר (49 נקודות משותפות) הסתיים במהפך מושלם בשניות הסיום. אלכס כהן קלעה פעם אחת משני ניסיונות מהקו, והעלתה את אשדוד  ליתרון 78:79. ראשל"צ הצליחה לזרוק שלוש פעמים במהלך 15 השניות שנותרו אבל לא קלעה אף אחת מהן. ניצחון דחוק לאשדוד, ששומרת על המקום הראשון גם השבוע.

קלעו לאשדוד: ווקר 25, בראון 24, כהן 13, סהר 9, דיין 6, אדלמן 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך