"אין דבר כזה כמו לסיים משחק עם ניצחון דרמטי"

שוער מ.ס אשדוד לאחר הניצחון בתוספת הזמן 0:1 על הפועל ת"א. המאמן רן בן שמעון: "“זה היה משחק של 0:1 לפה או לשם".

“זה היה משחק של 0:1 לפה או לשם". כך אמר בסיום המשחק מול הפועל ת"א, במוצאי השבת באצטדיון הי"א, רן בן שמעון. אשדוד ניצחה בשער דרמטי בתוספת הזמן של אבנעזר ממאטה.

בן שמעון הוסיף: "בחצי הראשון לא היינו מספיק טובים, בסוף צריך לנצח משחקים של אופי. שלושה משחקים לפני פגרה הניצחון הזה חשוב מאוד. אחד הסימפטומים של קבוצה צעירה הוא עליות וירידות. אנחנו צריכים תמיד לשחק כדורגל. כל הבטן של הליגה רוצה להיות בפלייאוף העליון. זה אפשרי ואנחנו מסמנים את זה כיעד להיות בפלייאוף העליון”.

יואב ג'ראפי.

השוער יואב ג'ראפי: “אני שמח שעשיתי משחק טוב ועזרתי לקבוצה, אבל הכי חשוב בסיטואציה הנוכחית שהשגנו שלוש נקודות. הגענו לכמה מצבים טובים ויכולנו לסיים את זה לפני. אין דבר כזה כמו לסיים משחק עם ניצחון דרמטי. אנחנו שמחים לצאת עם שלוש הנקודות.  היום הצלחנו להראות קצת אופי. מבחינתנו הפלייאוף העליון היה המטרה מתחילת העונה. אנחנו ראויים להיות שם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך