רק עוד רגע. ניצחון למ.ס אשדוד בתוספת הזמן על הפועל ת"א

ניצחון 0:1 למ.ס אשדוד בדקה ה-92, רגע לפני השריקה. אבנעזר מאטה שנכנס כמחליף כבש שער ניצחון שאושר על ידי ה-VAR.
אלאבי מנסה להוציא התקפה מול הפועל ת"א. (צילומים: טל אקוקה).

להשאיר את הנקודות. אחרי שני הפסדי ליגה, בבית מול בית"ר ירושלים ובחוץ מול מכבי חיפה, דבר אחד עניין את רן בן שמעון והשחקנים שלו, לנצח את הפועל ת"א ולא לגרור עוד משחק ללא ניצחון או גרוע מכך, עוד הפסד. זה נגמר עם ניצחון 0:1 בתוספת של הזמן של ממאטה אחרי אישור של הVAR.

שביט מזל (4) השתחרר יפה ובעט כדור שעבר ליד הוקרה. זה נראה מבטיח, אבל עד הדקה ה-20 המשחק היה בעיקר בין רחבות. לא ראינו מאיפה יבוא הגול.

בדקה ה-20 אוז'בולט מהפועל ת"א היה עם כמעט כשבעט בעיטה נהדרת והוציא מג'ראפי הצלה גדולה. בדקה ה-30 ליוס שלח כדור אדיר מ-20 מטרים וג'ראפי בהצלה מעולה השאיר את התוצאה מאופסת. בדקה ה-42 אוז'בולט החמיץ במעט את הכדור ואשדוד ניצלה. זה גם נגמר ככה אפס לכל צד. הפועל ת"א ירדה מאוכזבת.

ג'ראפי בהצלה נהדרת.

ג'ראפי (52) מנע שער בטוח ביציאה לרגליים של שביט מזל. הפועל שוב פתחה טוב, אבל החילופים של רן בן שמעון עם כניסת ממאטה, הרוש ובילו (שהחליף את מוגיס שנפצע), הפכו את אשדוד למסוכנת יותר.

אשדוד התחילה להגיע ליד השער של הפועל ת"א עם המהירות שלה. בדקה ה-63 היא גם כבשה מרגלי עוז בילו, אבל השער נפסל בגלל נבדל. 20 דקות לסיום ראינו את החמצת העונה. זסנו בעט כדור לרחבה וממאטה ממטרים בודדים מול שער ריק בעט…לקורה! לא להאמין. אשדוד של המחצית השנייה הייתה פשוט מצוינת ובעיקר מסוכנת.

המחצית השנייה הייתה מעולה. גם הפועל ת"א הגיבה עם החמצה (79) של שביט מזל והצלה גדולה נוספת של ג'ראפי ממטרים בודדים. אפס אפס אבל של  כדורגל. ממאטה (90) החמיץ מקרוב בראש ושתי דקות אח"כ כבש שער ממסירה של אדיר לוי. שער ניצחון? ה-VAR קבע שזה שער!!!

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 65), אוואני, צבטקוביץ', קופרמן, סבג, סבן, אלאבי (הרוש, 46), כנעאן, בריהון, מוגיס (בילו, 48)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך