כדוריד: הפועל אשדוד מתחילה באירופה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, יצאה ברביעי, לפנות בוקר, לשני משחקים במסגרת אירופה CUP מול סגנית אלופת איטליה. שני המשחקים בשבת וראשון (20.00, שעון ישראל) ייערכו באיטליה, כי לא נמצא אולם שיעמוד בתקן האירופאי. עופר קושמרו, יו"ר הקבוצה, שאמר את הדברים בכותרת מקווה ומאמין שבשנה הבאה יארח בארץ אם הקבוצה תשחק באירופה. אגב אולם שיעמוד בקריטריון יהיה באשדוד בעוד שנתיים.

בכדי להבין עד כמה הביתיות חשובה לאירופה, נתחיל את הכתבה הזו על קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אלופת המדינה שמתחילה את צעדיה באירופה, דווקא מהטיסה שלה. אשדוד אמורה הייתה לצאת לאיטליה ברביעי בשעה 16.00 לערך, למשחק מול סגנית אלופת איטליה ג'אנר פאסנו במסגרת הסיבוב השלישי בגביע אירופה cup , אבל הטיסה הוקדמה לשעה 05.00 בבוקר. זה מלמד עד כמה עייפים יהיו השחקנים כשיגיעו ברביעי. תגידו מיד, אבל זה יהיה קשה גם לאיטלקים בארץ….אז זהו שלא.

בגלל שאשדוד לא הצליחה למצוא אולם שיעמוד בתקנים של איגוד הכדוריד האירופאי, היא נאלצת לערוך את שני המשחקים שלה בחו"ל. מה שעצוב הוא שזה כבר הפך להיות דבר קבוע, שכן קבוצת הכדוריד של אשדוד לא שיחקה אף פעם בבית במסגרת הזו בגלל הסיבה הזו.

עופר קושמרו יו"ר הקבוצה התייחס ליציאה של הקבוצה לאירופה וגם לעובדה שאשדוד מאבדת את הביתיות מ"רצונה", או בעל כורחה. תקראו לזה איך שתרצו. אגב אשדוד מדורגת ולכן הגיעה לשלב הבתים, אותם לא עברה אף פעם, אולי בגלל שאין לה ביתיות. המשחקים ייערכו בימי שבת וראשון (20.00, שעון ישראל)

עפר קשומרו.

עופר קושמרו הגדול. אתה לא הצלחת?

"אני עדיין לא הצלחתי. אבל אני יכול לבשר שקיבלנו מכתב ממנכ"ל רשות הספורט, יורם אסרף, שעומדים לבנות אולם רב תכלתי של 700 מקומות ישיבה בבית הספר מקיף י"א באשדוד. תוך שנתיים יהיה אולם שבו נוכל לארח בעיר באירופה"

איבוד הביתיות זהו פגיעה מקצועית. אולי בגלל זה לא עליתם שלב אף פעם?

"כרגע מנסים גם עם הסיטואציה שיש הפעם, לעבור. שני שמחיקם בחוץ זה קשה ואולי בגלל זה לא עברנו שלב. היו משחיקם כמו בלוקסמבורג ורומניה שיכולנו לעבור והפסדנו את המשחק השני (שאמור היה להיערך בארץ – מ.ס). המשמעות של הביתיות משפיעה מאוד אין ספק. נצטרך  לדעת מה עושים שבשנה הבאה נמצא מגרש בארץ, ונממש את היתרון של הביתיות, מגיע לקהל שלנו אירופה".

 

ובכל זאת אתה מאמין שאולי תעשו היסטוריה ותעלו שלב?

"אנחנו כרגע יוצאים למשימה הזו כאשר יש לנו שני שחקנים פצועים, השוער הסרבי ורצ'יק סבטיסלב ולו אקסבורד ונקווה שיהיו כשירים עד למשחק. אנחנו מאמינים בקבוצה. אורן מאירוביץ השוער הנוסף, מפגין יכולת מדהימה ברמה, אבל ניקח עוד שוער איתנו מהפועל אשדוד ב', שון ריפקין. לא לוקחים שום סיכונים בשוערים. מה שבטוח נגיע ממוקדים למשימה הזו".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך