אסיפת אוהדים דחופה בהפועל אדומים אשדוד

האסיפה תתקיים ביום ראשון בשעה 21.00, עם אנשי הקבוצה שממוקמת עדיין במקום האחרון בטבלת הלאומית עם מינוס 4 נקודות. אוהדי הקבוצה מאוכזבים ממצבה וחוששים מירידה כנראה בלתי נמנעת. חבר ההנהלה יוסי כנפו דרש אסיפת הנהלה עקב מצבה של הקבוצה, שאמורה אף היא בסופו של דבר להתקיים. מאמן הקבוצה דוד רביבו עדיין לא אושר בבקרה ולא עומד על הקווים. שני משחקיה הבאים של אדומים אשדוד יהיו מול קבוצות הצמרת של עכו, בשישי בחוץ, (15.00) ומכבי פ"ת בשישי הבא בבית.
חוששים לרדת. אוהדי אדומים אשדוד בימים טובים יותר.

חבר הנהלת הפועל אדומים אשדוד, יוסי כנפו , דרש לאחרונה מספר פעמים לערוך אסיפת הנהלה דחופה בנוגע למצבה של הקבוצה מהליגה הלאומית , שעדיין אחרונה בטבלה עם מינוס 4 נקודות, עם 7 הפסדים, שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות. יוסי כנפו לוחץ זה זמן רב, כאמור ועד כה זה לא קרה, אבל נראה כי בשבוע הקרוב זה יהיה בלתי נמנע מלדחות שוב. נראה כי בישיבת ההנהלה יעלו נושאים רבים שקשורים גם לצוות המקצועי בראשות המאמן דוד רביבו וגם לסגל השחקנים. בשלב הזה, כמו שזה נראה, לא צפוי שינוי במעמדו של המאמן דוד רביבו.

אם כבר דוד רביבו, הרי שהוא עדיין לא אושר בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל. למעשה רביבו לא יושב על ספסל הקבוצה במשחקיה, ומי שעושה זאת במקומות ונמצא על הקווים הוא דוד יפת,. מנגד רביבו הוא זה שמעביר את המשחק ממקום קרוב לספסל, כשהוא צועק לשחקנים הוראות, אבל הוא לא נמצא איתם בקשר קרוב כמו שצריך שיהיה למאמן  והקבוצה שלו. את זה אנשי הפועל אדומים אשדוד חייבם לפתור, לא מחר, אתמול. אי אפשר לבוא בטענות לרביבו על הקבוצה ומצד שני לא לתת לו להיות על הקווים בזמן אמת.

מתי יעבור בבקרה? דוד רביבו.

אוהדי הקבוצה מאוכזבים מהמצב שבו אחרי 11 מחזורים היא עדיין מתחת לקו האדום, במקום האחרון עם מינוס 4 נקודות. אם בתחילת העונה עוד חשבו שאולי ניתן להינצל למרות עונש מינוס 12 הנקודות, אז עכשיו שומעים קולות אחרים שטוענים שהקבוצה כבר ירדה. ביום ראשון בשעה 21.00 במגרש הסינטטי, תערוך הקבוצה אסיפת אוהדים דחופה בנוגע למצבה של הקבוצה. אמור להיות מעניין. השאלה היא כמה אוהדים יגיעו, כי חלקם כבר איבדו אמון.

רוצה ישיבה. כנפו.

לאדומים אשדוד יש עכשיו שני משחקים אולי הכי קשים שהיא יכולה הייתה לקבל. בשישי (15.00) היא תצא למשחק נגד עכו, השלישית בטבלה (רק בגלל הפרש שערים נמוך יותר ממכבי יפו השנייה) ושבוע אח"כ תארח באצטדיון הי"א את הראשונה בטבלה, מכבי פ"ת. אדומים אשדוד לא יכולה להרשות לעצמה לחזור בלי נקודות מהמשחקים האלה, שכן אחריהם יוותרו 2 מחזורים לתום הסיבוב. בקבוצה לא חשבו שיגיעו לשלב כזה של העונה שהם עדיין עם מינוס של נקודות. מי יודע אולי דווקא במשחקים האלה היא תפתיע.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך