3 דברים שחשוב לדעת על שינוע מטענים

כמו בכל דבר בחיים, אם לא מכירים את כללי המשחק, שינוע מטענים הוא עניין שיכול להיות כרוך בהרבה כסף, זמן ועצבים מיותרים. הנה שלושה דברים שיכולים לעשות את החיים הרבה יותר פשוטים

רוברט הוא בעל עסק מצליח שעוסק לא מעט ביבוא. לאורך הדרך – כמו הרבה בעלי עסקים אחרים – הוא ידע לא מעט עליות ומורדות, מה שלטענתו הופך אותו לסוג של מומחה בענייני שינוע מטענים. "לאורך החיים העסקיים שלי למדתי שאין שיעור טוב יותר משיעורים שהאדם עובר בעצמו, גם אם אלו שיעורים כואבים מבחינה כלכלית ומלווים בתחושת החמצה או כישלון אישי. אחרי שמתאוששים, עושים שיעורי בית, מפיקים לקחים וממשיכים הלאה. זה הסוד הגדול של כל מי שמנהל עסק. יחד עם זה, מי שלא עושה את אותם שיעורי בית, צפוי לטעות שוב ושוב באותם מקומות, ומהתנהלות כזו לא יכול לצאת משהו טוב".

כאשר רוברט מתבקש לסמן את שלושת הדברים החשובים ביותר שיבואן צריך לדעת, הוא עונה מיד:

  1. משא ומתן – בעל עסק שלא מנהל משא ומתן, סביר להניח שלא יאריך ימים. תמיד אפשר למתוח מעט את הגבולות, לקבל הנחה נוספת, הרחבה של האחריות או כל דבר אחר שעומד על הפרק. שינוע מטענים זו לא תורה מסיני ויש הרבה עבודת רגליים לבעלי עסקים. עורכים פגישות, מנהלים משא ומתן קשוח ובסופו של דבר מקבלים את ההחלטה עם איזו חברה לשתף פעולה לאורך זמן.
  2. פיזור סיכונים – כמו בתחומים אחרים, גם כאשר מדובר על שינוע מטענים, חשוב מאוד לפזר סיכונים. פירוש הדבר הוא ששיתוף פעולה עם חברה אחת בלבד עלול להשאיר אתכם בלי יכולת לתת מענה ללקוחות אם אותה חברה תיקלע באופן מפתיע לקשיים או שיהיה אירוע בלתי צפוי. מהסיבה הזו, חשוב לוודא שהעסק שלכם יוכל להתנהל על מי מנוחות גם בתנאים של אי ודאות. ניתן לעשות זאת על ידי עבודה מבוזרת עם מספר חברות שילוח, כך שבמקרה בו אחת תיקלע לבעיה, ניתן יהיה להעביר את העבודה מולה אל חברה אחרת ולהמשיך להעניק שירות איכותי ואמין ללקוחות שלכם. 
  3. ניסיון – אין תחליף לחברה בעלת ניסיון. זה נכון לתחום שינוע מטענים ובעצם נכון לכל דבר אחר בחיים ובעסקים. חברה בעלת ניסיון יכולה להדריך את אנשי העסקים, לקצר ביורוקרטיות מיותרות ולאפשר לכם להתרכז במה שאתם טובים בו – ביזנס נטו. חברות כאלו יכולות להיות קרש הצלה כאשר מתרחש אירוע בלתי צפוי, הן מאפשרות מעקב צמוד אחרי המשלוחים, נציג אישי שמטפל במשלוח ולא מוקדנים שמעבירים אתכם מאחד לשני בלי לקבל תשובות. אמנם כל אלו עשויים לעלות מעט יותר כסף, אבל ראש שקט בעסקים הוא ערך מוסף שקל להתמכר אליו והוא שווה זהב". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך