בחירות נובמבר 2022

יום הבוחר – כך הצביעו תושבי אשדוד

עם ספירת כמעט כל הקלפיות אפשר לראות את תמונת ההצבעה באשדוד. הליכוד המפלגה הגדולה, ש"ס השנייה ומי זכתה בקול אחד בלבד! מצורף לינק לכתבה.
עיריית אשדוד מבט על

הבחירות לכנסת ה-25 מאחורינו, ועתה לאחר בדיקת כמעט כל הקלפיות באשדוד, ניתן לראות איך וכמה הצביעו תושבי העיר. מי הרשימה הגדולה ביותר ומי הקטנה ביותר שזכתה בקול 1 בלבד! 105,114 מתושבי העיר יצאו לבחור מתוך 164,198 בעלי זכות הבחירה. התוצאות עדיין מתעדכנות, אבל מדובר כמעט ברוב המוחלט של הקליפות שנספרו.

על פי ועדת הבחירות לכנסת ה-25 להלן התוצאות:

הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר באשדוד עם כ-30 אלף קולות. אחריה נמצאת ש"ס עם כ-16 וחצי אלף קולות. המפלגה השלישית בגודלה היא אגודת ישראל עם כ-15 אלף מצביעים. יש עתיד היא הרביעית עם 13.2 אלף קולות ואביגדור ליברמן ומפלגתו במקום החמישי עם כ-11 אלף קולות.

ואם כבר מספרי בוחרים אז מפלגת "צו השעה" שסימנה הוא יץ קיבלה באשדוד….קול אחד בלבד. מפלגת "צו השעה לנהגי המוניות הגמלאים והנכים".

בלינק הבא תוכל להתעדכן בתוצאות שמתעדכנות כל הזמן, עד לתוצאות הסופיות הרשמיות

https://votes25.bechirot.gov.il/cityresults?cityID=70

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך