בדחיקה. ניצחון דחוק לאשדוד מול אס"א

העולה החדשה, והיחידה שמשחקת ללא זרים - הייתה בדרך לניצחון כשהוליכה ב-5 שערי יתרון בדקה הארבעים, אבל האלופה מאשדוד הצליחה לחזור - והיא חילצה ניצחון 28:29 לאחר שיובל כץ החטיא פנדל 3 שניות לסיום.

המחזור ה-6 בליגת ווינר בכדוריד יצא לדרך הערב, שני  – וכמעט נרשמה בו הפתעת העונה. אס"א ת"א, העולה החדשה, הקבוצה היחידה שמשחקת על טהרת שחקנים ישראלים כמעט וגברה על הפועל אשדוד שהצליחה לחלץ ניצחון דחוק 28:29, לפני שתצא בחמישי לאירופה.

אס"א ת"א עם , כבר הוליכה בדקה הארבעים ב-5 שערי יתרון – 16:21. האלופה הפועל SP אשדוד חזרה, השוותה, ואף הוליכה. אס"א לא הרימה ידיים וכפתה שוויון בדקת הסיום.עמית סטלמן העלה את אשדוד ל-28:29, ו-3 שניות לסיום – לאס"א ניתנה הזדמנות להשוות, אבל יובל כץ החטיא פנדל. באס"א הורחקו במהלך המשחק ניתן זהבי ואמיר זייפרט (שכבש 10 שערים) בכרטיסים אדומים.

אשדוד משיגה את ניצחונה החמישי העונה, לפני יציאתה לאיטליה למשחקי גביע אירופה מול ג'וניור פאזאנו בסוף השבוע. אס"א ת"א נותרת שוב עם המחמאות, ורושמת הפסד חמישי ברציפות, ואחד נוסף ברציפות באולם האוניברסיטה על חודו של שער (הקודם מול קרית אונו).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך