כבוד

אלון דאי אלוף אירופה במרוצי נסקאר בפעם הרביעית! – צפו

נהג המרוצים מאשדוד עשה את זאת שוב. הוא ניצח בשבת במרוץ בקרואטיה וסיים שלישי במרוץ היום על אותו המסלול וזכה בתואר שוב אחרי שנת הפסקה. אלון הוא הנהג הישראלי המעוטר ביותר אי פעם והיחיד שזכה בתואר 4 פעמים. דאי: "האליפות הזו הייתה כל כך קשה גם מבחינה פיזית ומנטלית. הייתי בקרבות לאורך כל האליפות".

הוא ללא ספק נהג המרוצים המעוטר ביותר אי פעם בישראל.

תעשו הרבה הרבה כבוד לאלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד שזכה היום, ראשון, בפעם הרביעית בתואר אלוף אירופה במרוצי נסקאר. דאי התחרה במרוץ האחרון של העונה בקרואטיה במסלול  שבגרובניק. הוא ניצח בשבת במרוץ, סיים שלישי במרוץ היום על אותו המסלול, וזכה בתואר שוב אחרי שנת הפסקה. הוא היחיד שזכה בתואר 4 פעמים!

בזכייה הזו אלון  שבר את כל השיאים של הנאסקר האירופי, כשבנוסף לזכייה בפעם הרביעית בתואר הוא גם השיג הכי הרבה ניצחונות אי פעם כשזכה ב-32 מרוצים והכי הרבה  זינוקים מהעמדה הראשונה.

אלון התראיין לעיתון ה'המגזין' אשדוד ואתר "אשדוד אונליין", שעה קצרה לאחר הזכייה ואמר בין היתר: "האליפות הזו הייתה כל כך קשה גם מבחינה פיזית ומנטלית. הייתי בקרבות לאורך כל האליפות". הריאיון המלא ביום חמישי בגיליון ה'מגזין' אשדוד.  אלון דאי הקדיש את הניצחון לרעייתו הטרייה העיתונאית ומגישת החדשות גיל לוין ולאביו, אבי דאי, שמלווה אותו שנים רבות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך