שלוש ב'סמי'.

מ.ס אשדוד יצאה 'לסמי עופר' לשחק מול הנציגה שלנו בליגת האלופות, מכבי חיפה. אשדוד רצתה לחזור עם נקודות לאחר ההפסד הביתי לבית"ר ירושלים במחזור הקודם. זה נגמר עם 1:3 לחיפה. במחזור הבא תגיע הפועל ת"א לאשדוד.
בן שמעון.

רק מכבי חיפה הייתה חסרה למ.ס אשדוד לאחר ההפסד מול בית"ר ירושלם במחזור הקודם, אבל באשדוד רצו להתאושש, לחזור עם נקודות. להתאושש מול מכבי חיפה, הנציגה שלנו בליגת האלופות, ועוד בבית ב'סמי עופר', זה לא בדיוק המקום המומלץ לעשות זאת. זה נגמר עם ניצחון חיפאי 1:3, שעברה משוכה קשה בדמות אשדוד, שתחפש להתאושש במשחק הבא.

דווקא הפתיחה הייתה של אשדוד. כנעאן (6) היה קרוב לראשון, אבל ג'וש כהן שוער חיפה היה ערני מספיק ועצר ברגל. אבל בדקה ה-16 זה כן עבד ואשדוד הדהימה את 'סמי עופר'. ממאטה התגבר על גולדברג. סק ניסה להגיע לפניו לכדור ובעט לשערו 0:1 לאשדוד. חיפה חזרה, אולי מוקדם מידי מבחינת אשדוד, 7 דקות אח"כ. צ'יבוטה השתחרר יפה והגביה. פיירו ניסה להגיע עם הראש ואוואני הוא זה שהבקיע הפעם עצמי. 1:1.

חיפה לחצה לכבוש לפני המחצית והצליחה. לביא (34) ודוד העבירו את הכדור לצ'יבוטה, שמצידו הכניס כדור עומק לפיירו והאחרון מול יואב ג'ראפי כבש. בישול שני במשחק לצ'יבוטה.

אבנעזר ממאטה. היה מעורב בשער לש אשדוד.

חיפה ואשדוד רצו לכבוש שער מהיר עם פתיחת המחצית השנייה. אשדוד בכדי להשוות, חיפה בכדי לברוח ולסגור סיפור. כנעאן (50) שוב התקרב לשער, ושוב היה זה ג'וש כהן במקום. חיפה מצידה ביקשה פנדל (53) כשפיירו נפל ברחבה, אבל בדיקת VAR קבעה אחרת.

בדקה ה-65 נראה שחיפה כבשה. דוד הכניס בעקב לצ'יבוטה שהעביר רוחב ופיירו הבקיע מקרוב. אבל השער נפסל בגלל נבדל ברור. 8  דקות אח"כ זה כבר היה שער חוקי. אבו פאני מצא ברחבה את פיירו שהחזיר לאבו פאני והאחרון קבע את תוצאת המשחק 1:3 למכבי חיפה. אשדוד תצטרך להתאושש מול הפועל ת"א במחזור הבא בי"א.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו (זאקריה, 68), אוואני, בן זקן (חכמון, 75), צבטקוביץ', גיל כהן (ג'אן, 80), , סבג, סבן (קופרמן, 75), אלאבי (בילו, 68),  כנעאן, ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך