ג'ראפי: "כל משחק מתחיל מאפס אפס"

מ.ס אשדוד תצא בשבת (17.00, 'סמי עופר') למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה. יואב ג'ראפי השוער ורן בן שמעון המאמן התייחסו למשחק. לוקאס סלינס שגמר את העונה, ייעדר.
ג'ראפי.

מ.ס אשדוד תתמודד בשבת "במגרש החוץ אולי הכי קשה בליגה", כפי שהגדיר השוער יואב ג'ראפי. היא תשחק מול מכבי חיפה ('סמי עופר', 17.00). ג'ראפי והמאמן רן בן שמעון, התייחסו במסיבת עיתונאים למשחק. לוקאס סלינס הברזילאי ייעדר לאחר שהתגלה קרע ברצועה הצולבת שלו והוא גמר את העונה.

רן בן שמעון: "אני לא אוהב את הדיבורים סביב המשחק הזה שמכבי חיפה תגיע עייפה. יש לה סגל מספיק טוב. אני מתכונן למשחק קשה מול קבוצה מאוד איכותית. נעשה את המקסימום לעשות את הכי טוב. הליגה הזו מה שטוב בה מבחינתנו שהיא לא בורחת לשום מקום. יש לך תמיד הזדמנות לתקן את הכשלים שלך. בסך הכל הקבוצה הזו מציגה כדורגל טוב ותמשיך להציג כדורגל טוב".

בן שמעון.

יואב ג'ראפי: "נגד בית"ר ירושלים לא נראינו טוב, אבל כל משחק מתחיל מאפס אפס. כל משחק מתפתח שונה. זה משחק חוץ הכי קשה אולי שיש בליגה, אבל אנחנו מאמיניים בעצמנו ומאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך