פעילות משולבת של כוחות הצלה וביטחון הצילו שני תיירים מטביעה

מצילי אשדוד בשילוב שוטרי השיטור המשולב הצילו את חייהם של שני תיירים שנסחפו ללב ים
צילום ארכיון, אוהד צויק
היום בשעה 19:06 נצפה זוג תיירים בעומק רב בלב ים כשמצבם תשוש מאוד וללא כוחות. לאחר שקיבלו קריאה מסיור השיטור המשולב, המצילים החלו חותרים למגע ולאחר מאמצים גדולים הצליחו לחלצם.

ניידת שיטור משולב עם הפקח העירוני שי דוידי  ושוטר משטרת אשדוד קובי מור, סיירו בגזרה הצפונית כחלק משגרת העבודה שהינה אבטחת המבלים וסיוע לאירועים חריגים בגזרת החוף, הבחינו בקריאות מצוקה בקטע בין חוף הקשתות לחוף אורנים ,קטע חוף שאינו מוכרז.

השניים מיד קראו למצילים דודו כהן אילן קיקוזשווילי, מתחנת ההצלה קשתות אשר סיימו את עבודתם והיו במבנה המרפאה שם החתימו באותם הרגעים את כרטיס סיום העבודה .

מיד עם הקריאה זוג המצילים הגיע במהרה למקום הטביעה והחל לחתור לעבר הזוג שנראה הולך ומאבד את כוחו ואינו מצליח להתמודד עם הסחף החזק.
דודו ואילן הגיעו אל הזוג בשנות ה-40 לערך והחלו להוציאם אל החוף תוך השקעה גדולה וקשיים רבים הן של סחף המים והן של מסת הגוף של הטובעים שהיו חלשים מאוד ולא היו יכולים להפעיל את גופם בזמן החזרה לחוף.

כאמור, שיתוף הפעולה של כלל הצוותים הציל את זוג התיירים אשר לא יישכחו את המצילים שהצילו את חייהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך