טיפים לחיסכון זמן יקר בסידורים שגרתיים במהלך היום

כולם חיים בקצב מהיר שכולל ריבוי משימות בעבודה וריבוי משימות גם בחיים האישיים. נראה שלאף אחד כבר אין זמן וכולם נמצאים בחיפוש אחר דרכים להקל על עצמם ועל לוח הזמנים הצפוף של היום יום. אז איך חוסכים היום שעות רבות של התעסקויות במהלך השבוע, אילו טריקים כדאי להכיר לקיצור הליכים, ומתי טופס מקוון יכול לחסוך זמן? המאמר הזה בדיוק בשבילך
תמונה: FREEPIK

לא לחכות יותר בתור

בעידן הטכנולוגי שאנו חיים בו אין כל סיבה שאנשים יחכו בתור וניתן לנצל את הזמן בצורה יעילה בהרבה גם כאשר הולכים לבצע את הסידורים הכי בסיסיים. דוגמה טובה לייעול הזמן הנה בהזמנת תור מראש בחנויות הפארם, הדבר מתאפשר שעה לפני ההגעה למקום, וכך ניתן להגיע ולא לחכות בתורים אין סופיים. בקופות החולים הממוקמות במרכזי הערים או קניונים ניתן לעשות שימוש בשירות התראה בהודעה לטלפון הנייד וליהנות מהתראה כאשר התור מתקרב. 

בזמן הנותר ניתן לעשות עוד סידור אחד או שניים. עוד אפשרות שיכולה לסייע בקיצור זמנים הנה לבדוק באתרי האינטרנט של קופות החולים את מצד התורים במוקד הרפואה במידה והולכים אליו. לדוגמה, אם מוקד רפואה אחד עמוס במיוחד וזמן ההמתנה בו עולה על שעתיים, מומלץ לחפש אחד אחר בו התור קצר יותר, גם אם במרחק של עוד רבע שעה נסיעה מהמקום. 

לבדוק אם השירות יכול להינתן בדיגיטל 

בלא מעט מקרים פעולות פשוטות שאנחנו מבזבזים עבורך זמן רב יכולות להתבצע באמצעות האינטרנט. לדוגמה, תור בבנק שמצריך חיפוש חניה, המתנה בתור למרות ההזמנה של התור וישיבה מול פקיד יכולה להיגמר בפעולה פשוטה בטלפון באמצעים דיגיטליים. 

לעבור לטפסים מקוונים

העולם המקוון לא נגמר רק באפשרויות לבצע פעולות דיגיטליות אלא גם לחתום על טופס מקוון בעת ביצוע עסקאות שונות, בחתימה על חוזים, בחתימה על טפסים שונים כמו אישורים לביצוע פעולות, לקיחת הלוואות, חתימה על טפסים בעבודה ועוד. מעסיקים רבים כבר הבינו כי טופס מקוון לא רק חוסך ללקוח או לעובד כסף, הוא גם חוסך להם הרבה עבודה, טרחה ומקום פיזי במשרד. הטפסים המקוונים מתוכנתים כך שהם לא מאפשרים את סגירת הטופס ללא מילוי מלא של הפרטים, הם מתריעים כאשר הם מזהים טעויות ובסיום הם מאוחסנים במקום שהוגדר לכך מראש כך שמציאתם בשלב מאוחר יותר פשוט מאוד. 

לעבור לקניות בהזמנה

אנחנו משקיעים זמן יקר מאוד בקניות. ההליכה לסופר, מציאת החנייה, העמידה בתורים והעומס בסופר מרקטים גורמים לכך שאנחנו משקיעים לפחות שעה מיותרת בשבוע בקניות. המעבר לרכישה באינטרנט גם חוסך זמן וגם חוסך כסף. לא עוברים במדפי המבצעים ולוקחים דברים שלא צריכים, לא עומדים בתורים אין סופיים ולא מחכים בתור לגבינות, לבשר ולפיצוחים. רכישה באינטרנט יכולה להיות בסל קבוע אליו מוסיפים או מורידים פריטים, ניתן לבחור גם שעה קבועה של הגעת השליח וניתן גם לחלק את הקניות למוצרי בסיס ממקום אחד, מוצרי בשר ממקום אחר ומוצרי פירות וירקות בשיווק ישיר מחקלאים עד הבית. המעבר יכול לחסוך זמן וכסף, אך גם להוביל לכך שהבית נהנה ממוצרים טריים שאינם נזרקים לפח לחינם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך