ניצחון מאיר…וביץ'

תצוגת שיא של השוער אורן מאירוביץ עם 19 עצירות, הביאה לניצחון של הפועל אשדוד 23:29 על מכבי ראשל"צ, עם חזרת ליגת העל בכדוריד מפגרה.
מאירוביץ'.
משחק שפתח את המחזור הרביעי בליגת ווינר בכדוריד, רשמה הפועל אשדוד, אלופת המדינה ניצחון מרשים על מכבי ראשון לציון 23:29 בזכות משחק הגנה חזק ותצוגת שיא של השוער אורן מאירוביץ עם 19 עצירות. יום מדהים לשוער.
.
המשחק נפתח ביכולת טובה של ההגנות והשוערים והמחצית התאפיינה בתוצאה נמוכה לאורך מרבית הדקות, כאשר אף קבוצה לא מצליחה לברוח. הראשונה שעלתה ליתרון הייתה האורחת מראשון לציון שהוליכה 1:3 ולאחר מכן 6:8. מכאן ואילך השתלטה אשדוד על המשחק ובזכות דקות מצוינות של אורן מאירוביץ ושערים של לייפר בביץ וריסטו עלתה ליתרון 12:10 ובסיום המחצית 14:13.
המחצית השנייה נפתחה בצורה שיווניות ולאחר כמה דקות התוצאה הייתה  18-18 . מכאן ואילך  אורן מאירוביץ בתצוגת ענק וריכוז בהתקפה, העלו את אשדוד ליתרון 24:18 .דקה וחצי לסיום עבירה גסה של חאמירוביץ׳ מראשל"צ על איתי סויסה, עלתה לו בכרטיס אדום .בסיום 29:23 לאשדוד והפנים קדימה להמשך משחקי הליגה ולמשחקים במסגרת גביע אירופה .
כבשו לאשדוד :אלכסנדר בביץ -5, ריסטו וויציץ, אור פרקש, עמית סטלמן , עומר גרא ואופיר כהן 3 כ", אביב לייפר, עמרי קושמרו וניבו לוי -2 כ"א ( משחק בכורה העונה), דאליבור סוקיץ ואיתי סוויסה  1 כ"א.  שוער: אורן מאירוביץ 19/42 ב-45%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך