חשיפה: הסיבה האמיתית לחיסולו של בני שלמה

עיתון המגזין חושף לראשונה את הסיבה האמיתית שלדברי גורמים בעולם התחתון הובילה לרצח בני שלמה■ממפה את מפת הפשיעה לאחר התפרקות הארגון■ ומביא את כל הסיבות והסכסוכים שבגללם לא יקום יורש לראש ארגון הפשיעה שחוסל ■ וגם: למה לא אהבו בפלג השני של משפחת ג'רושי את חיסולו של שלמה לכאורה ע"י הפלג האחר של המשפחה.
צילום: באדיבות דודי לוי, כאן דרום

 

17 יום חלפו מאז הרצח שזעזע את עולם הפשע בישראל. בתווך, יריבו המר של שלמה, שלום דומרני, הוריד פרופיל וחזר ממרוקו לפני מספר ימים, בעוד יריב נוסף שלו עמוס לביא חגג בחפלה עם שירי נאצה לבני שלמה, מה שלא התקבל בעין יפה בעולם התחתון. מנגד במשטרת ישראל האריכו בפעם השלישית את מעצרם של ארבעת החשודים ברצח ועצרו חשוד נוסף בשם מחמוד 'חמודה' קשוט שעל פי החשד הוא זה שנפגש עם בני שלמה בתחנת הדלק באזור והביא אותו ל'כיפה האדומה' בה הוא מצא את מותו. קשוט מצידו מכחיש כי ידע על הרצח וטוען כי אומנם נפגש עם שלמה אך הופתע גם הוא מהמחסלים.


הסכסוך עם הקבלן המוכר
בעולם התחתון מתחזקת ההשערה כי הסיבה האמיתית לרצח בני שלמה אינה קשורה למפגש עם זייד ג'רושי המצוי בסכסוך דמים עם החלק האחר במשפחת הפשע ג'רושי כפי שנכתב בחלק מכלי התקשורת, כשגם זייד ג'רושי מצידו הכחיש השבוע פגישה שכזו. על פי גורמים בעולם התחתון הסיבה האמיתית לרצח נבעה מסכסוך עסקי של בני שלמה עם קבלן מוכר מהדרום לאחר שהשניים היו שותפים במטמנה ביחד עם בכיר במשפחת ג'רושי ושלום דומרני. במהלך הסכסוך נזרקו בשנה האחרונה כמה רימונים לעבר ביתו של הקבלן וזה פנה לעזרת השותפים השניים. במהלך הסכסוך ביצע שלמה מספר טעויות שככל הנראה גרמו לחבירה של כמה אנשים ששמו כמיליון וחצי שקל על ראשו, מה שהוביל בסופו של דבר לחיסולו ע"י הפלג במשפחת ג'רושי אליו שלמה היה מקורב במיוחד. כך על פי העולם התחתון. על פי יודעי דבר, בפלג השני של משפחת ג'רושי לא אהבו את החיסול שלטענתם פוגע בשמם בעקבות ה'כיפה האדומה' לאדם שהיה מקורב אליהם, אולם את הנעשה אין להשיב.

היורשים? עסוקים בצרות מבית

"תם עידן ארגון הפשע בני שלמה" אומר עבריין בכיר לעיתון 'המגזין' "כל הדיבורים על יורשים או לא יודע מה לא מחזיקים מים, אף אחד לא יכול לרשת אותו באמת ואף אחד לא באמת ינקום את מותו מול כוחות כאלה חזקים". ואכן למרות שבכמה כלי תקשורת מסמנים את מספר 2 שלו אייל נגר כיורש הטבעי, נדמה שהדבר הזה רחוק מהמציאות בעיקר לאור העובדה כי לנגר סכסוכים רבים באשדוד ומחוצה לה והוא כרגע מוריד פרופיל לאחר שעל פי אזהרות המשטרה הוא היעד הבא לחיסול מצד הארגונים היריבים.
נגר שעומד בראש הכנופיה הגרוזינית ביחד עם דודי בוטראשוילי מצוי בסכסוך דמים עם משפחת הפשע של האחים לביא מרחובות אותם לטענת המשטרה ניסה לחסל בעבר. במשפחת לביא רואים בנגר כאחראי למטען החבלה בחתונתו של עמוס לביא ולא מוכנים לסלוח על כך. בנוסף מצוי נגר בסכסוך עם המאפיה הרוסית בראשות מישה טנסקי שנכנסה בסערה לעיר בשנים האחרונות, כמו גם עם העבריין אמיר פארס וגיסו ניסים כהן שהשתחרר לפני כמה חודשים לאחר 9 שנות מאסר אותם ריצה בעקבות ניסיון חיסול בני שלמה בצומת עזריקם ב-2013.

גם על העסקים הרבים וההון הרב אותו השאיר בני שלמה יהיה לנגר קשה מאוד להשתלט שכן במשפחת ג'רושי כבר לוטשים עיניים לעבר מה שהשאיר שלמה והם אלה שככל הנראה יגזרו את הקופון על העבודה אותה לכאורה ביצעו. נגר לא ירצה ולא ינסה להיכנס איתם ל"מלחמות הירושה" והוא ככל הנראה ימשיך להתעסק בענייניו ואולי לייצר בריתות חדשות שיקנו לו חזרה את הכוח שאבד לו עם חיסולו של בני שלמה. "אייל נגר בהחלט עבריין מסוכן" ממשיך העבריין הבכיר "אולם בסיטואציה שנוצרה אין לו הרבה ברירות, יש לו הרבה יותר אויבים מחברים בארגון והוא כרגע יוריד פרופיל לגמרי וינסה לשקם את עצמו. הוא לא ינסה לנקום את חיסולו של בני שלמה כי הוא לא יוכל להתמודד לבד מול דומרני, ג'רושי ולביא. תוסיף לזה את המאפיה הרוסית, אמיר פארס וכל השאר ותבין לבד שהוא בסיטואציה לא פשוטה בכלל".



גם בכנופיה הגרוזינית לא מתכוונים לנקום את מותו של שלמה והם ימשיכו להתעסק בפשיעה בעיר ולא ינסו לחבור לארגון ארצי. הגרוזינים נמצאים בקשרים טובים עם הפלג השני של משפחת ג'רושי (לא זה שחיסל את שלמה) והם לא יצאו למלחמה מול כל העולם בגלל בני שלמה. "כל מי שהיה תחת בני שלמה יחבור כעת "לבסיס האם" שלו מה שנקרא, והם יתפצלו לתתי ארגונים קטנים ויחזרו לחברי הילדות שלהם, אף אחד לא ינסה להילחם בג'רושים" מספר קצין בימ"ר לכיש "אנחנו נישאר ערים לכל תרחיש כי לא בטוח ששלום דומרני ישכח להם מהר מה שהיה, אז כן יכולה להיות סיטואציה שהם ינסו לכרות ברית עם עבריינים אחרים או ליזום סולחה עם דומרני אבל כרגע כולם הורידו פרופיל ואנחנו ערים לכל תרחיש אפשרי" מסיים הקצין.

קרדיט צילום תמונה ראשית: דודי לוי כאן דרום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך