כדוריד: הפועל אשדוד מארחת את מכבי ראשל"צ

אחרי שני משחקי נבחרת ישראל באיסלנד ומול צ'כיה - ליגת ווינר חוזרת עם מחזור רביעי ומסקרן במיוחד. המחזור ייצא לדרך כבר ביום חמישי כשהאלופה הפועל אשדוד תארח את מכבי ראשל"צ (מקיף ט', 19.30)..
מחזור הרביעי ייפתח כבר ביום חמישי (19:30), כאשר האלופה הפועל אשדוד תארח את מכבי ראשל"צ, שסיפקו את היריבות המשמעותית ביותר בשנים האחרונות. הליגה חוזרת אחרי שני משחקי נבחרת ישראל באיסלנד ומול צ'כיה עם מחזור רביעי ומסקרן במיוחד., כשגם הפועל ראשל"צ תארח את רמה"ש, שתי הבלתי מנוצחות, שייפגשו בשישי. המשחק בין אשדוד לראשל"צ ייערך במקיף ט' ט'.
 אשדוד רשמה את רגעי ההיסטוריה שלה מול הצהובים (באליפות ב-2019, ובזכייה הראשונה בגביע המדינה שנתיים אחרי). בעונה שעברה הייתה זו אשדוד שהדיחה את מכבי ראשל"צ במעמדי חצי גמר הפליאוף וחצי גמר גביע המדינה. שתי הקבוצות השיגו עד כה שני ניצחונות לעומת הפסד של כל אחת, ברמת השרון.
בזווית של אשדוד, אלכסנדר באביץ', ממצטייני העונה שעברה ובעיקר בפן ההגנתי, פתח נהדר את העונה והוא כבר עם 22 כיבושים ב-69 אחוזים, וזה בולט על רקע התפוקה הנמוכה של שחקן העונה, ריסטו וויצ'יץ' (5 שערים עד כה). עוד נתון מעניין באשדוד, עומר גרא פורח, בעונה ששקל לפרוש, עם 12 שערים במאה אחוזי הבקעה. אורן מאירוביץ עם פתיחת עונה טובה, ומספרים מרשימים יותר בינתיים סטניסלב ורקיץ' הסרבי – שהובא כמחליף של מילאן קוסאנוביץ'. במבט למכבי ראשל"צ, רשימת המבקיעים יותר מאוזנת, וההפתעה הנעימה של פתיחת העונה הוא השוער טל אליוכין שכבר עם 26 עצירות באחוזים גבוהים מאוד – 49 אחוז.
יתר משחקי המחזור ייערכו כאמור ביום שישי – ומבט לעבר שני משחקים חשובים מאוד בחלק התחתון. ב-13:15 – הפועל דוראל חבל אילות תארח את הפועל ר"ג – שתיים שטרם השיגו נקודות וספגו 3 הפסדים (חבל איילות ספגה כבר שניים בבית). השתיים נפגשו בגביע ווינר-שופטים (ר"ג ניצחה בשער), אבל אין ספק שמדובר במשחק חשוב עבור השתיים שרוצות לשרוד בליגה הבכירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך