מגוון רחב של מחירים בעולם ההחלקות האורגניות

מי לא חולמת על החלקת שיער?! לעתים מדובר בחלום שמלווה אותנו שנים ארוכות, עד שאנחנו מחליטות פשוט ללכת על זה ולהגשים את החלום אחת ולתמיד. הרי כשחושבות על כך, מבינות שאין זה מפתיע שתעשיית ההחלקות בישראל הפכה לפופולארית במיוחד, כשמידי תקופה משוחררות לשוק שיטות החלקה מתקדמות חדשניות שטוענות להשיג את התוצאות הטובות ביותר במינימום זמן ומאמץ

ואנחנו, כקהל שבוי שלא מוכן להתפשר על פחות מההחלקה האיכותית ביותר, מבקשות להתנסות במה שיש לתעשייה הזו לתת לנו. כך, בשל ריבוי השיטות ואנשי המקצוע, נצפית מגמה של מחירים שונים ומשונים המשתנים מאדם לאדם ומשיטה לשיטה. נשאלת השאלה המתבקשת, איך לבחור במספרה המקצועית ביותר עבור המטרה?

המחיר משתנה על פי שמתאים לשיער שלך 

אחד הדברים שמרתיעים רבות מלעבור החלקה אורגנית מחיר כמובן. זהו אחד הפרמטרים שגם לאחר מחקר מעמיק והבנה של ההחלקה המדויקת, עלולים לגרום לביטול כל התהליך. עם זאת, חשוב לזכור שמחירים נמוכים מידי חייבים להדליק נורה אדומה וכי כל החלקה, מכילה חומרים אחרים ודורשת תהליכים שונים כך שהגיוני שהמחיר ישתנה בהתאם.

אז איך תוכלי לדעת שאת עומדת להפקיד את השיער שלך בידיים הטובות ביותר?

  • מוניטין – את כבר יודעת שמעצבת שיער מעולה היא כזו שודאי יצא לך לשמוע עליה, כזו ששמה הולך לפניה, שנוהרות אליה גם מחוץ לעיר בה היא מתגוררת. בדרך כלל התור אצל מעצבת שכזו יהיה די ארוך, כך שמומלץ להתכונן מראש לעתים גם למספר חודשים עד התור שלך. החדשות הטובות הן שההמתנה הזו כנראה עומדת להשתלם, שכן התוצאות יהיו מושלמות ולא פחות מזה.
  • שיטות ההחלקה – את חייבת לוודא מהן שיטות ההחלקה שמעצבת השיער שמצאת, מתמחה בהן. גם בעולמן של ההחלקות האורגניות יש סוגים שונים ושיטות עבודה שמשתנות בין הסוגים. בדקי האם מעצבת השיער מחזיקה ברישיונות וההסמכות לכל החלקה, ועד כמה רב הוא הניסיון שלה.
  • עד הבית – ישנן מעצבות שיער שמציעות החלקה עד הבית, כך שאת לא צריכה לעמוד בפקקים ולהמתין במספרה עם עוד כמה נשים אחרות. כל התהליך מתבצע אצלך בבית, בסביבה שהכי נוחה לך. יש כל כך הרבה יתרונות בהחלקה ביתית, אך כפי שאת ודאי מנחשת יש לכך השפעה על המחיר.

אל תתפשרי כשזה מגיע לשיער שלך!

השיער הוא אחד הדברים הכי חשובים לנו בעצמנו; הוא מעניק לנו מסגרת, עוצמה, יופי ולכן נרצה לשמור עליו ככל האפשר. כשאת מחליטה לעבור החלקה, עליך לזכור שאין להתפשר על פחות מהטוב ביותר שתוכלי למצוא, שכן חומרים לא מוכרים ומחירים נמוכים מידי חייבים להעלות חשד. בדקי מהו הממוצע בשוק לכל החלקה ובעיקר לזו שהכי אידאלית עבורך, וכך תדעי לזהות את מעצבת השיער המקצועית שבידיה תפקידי את מלאכת החלקת השיער שלך. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך