כל הסיבות לביצוע מנטורינג בעסק שלכם

מנטורינג עסקי הוא תהליך אימון לבעלי עסקים. תהליך האימון כולל העצמה אישית של בעל העסק והקניית מיומנויות וכלים לניהול מתקדם שיניבו תועלת לבעל העסק, לעובדיו וללקוחותיו. כיצד תורם מנטורינג לבעלי עסקים ומדוע חשוב וכדאי לכל איש עסקים לעבור תהליך מנטורינג , על כך בשורות הבאות.
תמונה: pixabay

המאמר נכתב בשיתוף עם עדית פליק – מנטורית עסקית

כלים אפקטיביים לניהול העסק

מאמן עסקי הוא אדם בעל היכרות מעמיקה עם שיטות וכלי ניהול מתקדמים, אשר הוכחו כיעילים עבור עסקים רבים. בנוסף לידע אותו רכש בעבר, מנטור עסקי מקצועי מקפיד להיות עם היד על הדופק ולהתעדכן כל העת בשינויים וחידושים בתחומי הניהול, העסקים וההתפתחות האישית.  בתהליך קואוצ'ינג עסקי, בעל העסק חוסך את דמי הלימוד ואת הזמן שהיה נדרש לו על מנת לרכוש את הידע והכלים בכוחות עצמו ונהנה באופן ישיר ומידי מהידע והניסיון  העשירים של המאמן. אימון עסקי מנגיש לבעל העסק ידע וכלים אפקטיביים אותם יוכל ליישם באופן מידי. 

העצמה אישית

ניהול עסק דורש מבעליו מיומנויות רבות ומגוונות. לכל בעל עסק יש חזקות ונקודות תורפה ייחודיות לו. מאמן עסקי יסייע לבעל העסק לחזק את הנקודות החלשות ולחדד את החזקות הטבעיות שלו. באופן זה, עבודה עם מנטור עסקי תורמת להעצמה אישית של  על העסק.  בנוסף לכך, כאשר עתיד העסק וניהולו תלויים בך, העומס והלחץ נותנים את אותותיהם, בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם מתמודדים לבד עם החששות, הקשיים והעומס. אימון עסקי מאפשר לבעל העסק לחלוק עם המאמן את הנטל, לשתף בחששות ובתסכולים, לפרוק מתח ועומס, ולקבל תמיכה ועצה טובה מאדם בעל ניסיון וידע.  

מיקוד, אבחון ומתן פתרונות מותאמים אישית

תהליך אימון עסקי מתמקד במתאמן ובעסק אותו הוא מנהל. ההליך כולל אבחון של העסק ובעליו, איתור המקומות בהם ההתנהלות אינה משרתת את העסק ואת מטרותיו ומתן פתרונות מותאמים ספציפית לעסק שלך. כך למשל, מנטור עסקי ילמד את מי שמתקשה לסמוך על אחרים להאציל סמכויות ולבטוח בעובדיו ואילו מי שתקשורת בינאישית היא נקודה חלשה אצלו ירכוש בתהליך האימון מיומנויות תקשורת חדשות שיסייעו לו להפעיל את העסק בדרך נעימה וליצור סביבת עבודה חמה ופורייה. 

להצעיד את עצמך ואת העסק שלך לעתיד טוב יותר

מנטורינג עסקי הוא תהליך שיקדם אותך ואת העסק שלך להצלחה ויזרע זרעים שמפירותיהם תוכל ליהנות למשך שנים ארוכות ורבות. שיטות הניהול וארגז הכלים שיעניק לך מנטור עסקי יסייעו להגברת הפרודוקטיביות, שיפור הביצועים והגדלת מחזור המכירות של העסק.  ההקשבה וההכלה שיעניק לך המנטור יסייעו לך לשמור על בריאות, יציבות ושמחה, ומיומנויות התקשורת שתלמד יסייעו לך באינטראקציות עם עובדים ולקוחות וביצירת סביבת עבודה חיובית ומפרה. זה הזמן להשקיע בעצמך ובעסק שלך השקעה לטווח ארוך ולהצעיד את עצמך ואת העסק שלך קדימה באמצעות מנטורינג עסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך