"אם נדע לנצל מצבים נגיע למקומות טובים"

רן בן שמעון, מאמן מץס אשדוד לאחר הניצחון הגדול 0:4 במוצ"ש על הפועל חיפה. במוצ"ש תגיע לאשדוד בית"ר ירושלם (אצטדיון הי"א, 19.45)
שחקני מ.ס אשדוד ברגע של חגיגה. (צילום: טל אקוקה).

הניצחון על הפועל חיפה במוצ"ש, הוריד הרבה לחץ במ.ס אשדוד. הקבוצה לא ניצחה 5 משחקים וצברה 4 תוצאות תיקו רצופים בליגה. אחרי זמן רב ראו הרבה  פרצופים מחויכים בסיום.

המאמן רן בן שמעון: "התחושות הן מדהימות כי רצינו מאוד לנצח במשחק. שבוע שעבר (מול קריית שמונה- מ.ס) זה ברח לנו בין הידיים. משחק דומה ששיחקו בו טוב. אנחנו משחקים כבר תקופה ארוכה טוב, וזה מסוכן לשחק טוב ולא לנצח. זו רק תחילת המסע שלנו".

בן שמעון.

בן שמעון המשיך: "אנחנו מאוד מנסים להיות התקפיים, וגם בעשרה שחקנים של חיפה שלחנו עוד שחקנים קדימה. לפעמים ניצול המצבים יותר טוב ולפעמים פחות טוב. זו מילת המפתח שלנו, ניצול מצבים. כשנעשה את זה ברמה גבוהה יותר, אין לי ספק שנלך קדימה למקומות טובים".

טימותי אוואני נעדר בגלל פציעה וטום בן זקן הקפטן נגרע מהרוכב רגע לפני פתיחת המשחק בגלל שחש לא טוב. את מוקמו תפס יעקב בריהון. במוצאי השבת תגיע לאשדוד (19.45, אצטדיון הי"א), בית"ר ירושלים שחזרה לנצח לאחר 4 מחזורי ליגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך