4 על 4. אחרי 4 תוצאות תיקו, ניצחון 0:4 לאשדוד.

על הפועל חיפה. אשדוד ניצחה בצדק ויכולה הייתה לכבוש גם יותר מזה. חיפה נותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-25 לאחר הרחקת סרדס. הקפטן טום בן זקן חש לא טוב לפני המשחק ולא נכלל בסגל.
מוגיס חוגג את השער השנישל אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

נקודת הפתיחה של שתי הקבוצות הייתה נקודה. כאילו 4 תוצאות תיקו רצופות לשתיהן, למ.ס אשדוד והפועל חיפה. היה ברור ששני המאמנים, רן בן שמעון מאשדוד וניר קלינגר מחיפה מחפשים כבר ניצחון. מי שמצא אותו היה רן בן שמעון שהוא והקבוצה שלו ניצחו 0:4 בצורה חד צדדית.

אם כבר פתיחה על הפתיחה, או אפילו לפני, כבר אירוע חשוב. טום בן זקן לא חש בטוב לפני המשחק, בחימום. הקפטן נאלץ לנטוש את המשחק ורן בן שמעון שינה את המערך משלושה בלמים לשניים בלבד. בריהון נכנס במקום להרכב.

אשדוד לחצה מהדקות הראשונות חמודי כנעאן (11) ניסה למצוא את זאקריה מוגיס באחד על אחד, אבל הכדור היה מעט חזק מידי והגנת ושוער חיפה לויטה, היה במקום. אותו מוגיס (14) ניצל ערבוביה ליד שער חיפה, ורק הרגל של לויטה מנעה שער בטוח. אשדוד לחצה להשיג את היתרון.

בדקה ה-25 מ.ס אשדוד השיגה יתרון כשהפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים. לירן סרדל שכבר משך צהוב אחד, גלש בצורה פראית שוב על סבג מאשדוד (כמו גם בצהוב הראשון) וראה את הצהוב השני והאדום מצידו של שמואלביץ'. עכשיו יש לאשדוד יתרון. אבל  מספרי בלבד. בדקה ה-37 היה גם יתרון על הלוח. דור מלול הכשיל את כנעאן. השופט שמואלביץ' החליט שלא היה פנדל. אבל ה-VAR קבע אחרת וכנעאן בעצמו בעט פנימה 0:1 מוצדק לאשדוד.

בדקה ה-45 אשדוד עלתה ל-0:2 , שוב בעזרת ה-VAR. מוגיס ניצל שוב טעות בהגנת חיפה וכבש לאחר שלא ויתר על הכדור. שמואלביץ' השופט קבע שיש נבדל. שוב הוא נקרא ל-VAR ושוב הוא הפך את ההחלטה. שער. חיפה עם שער בדקה הכי גרועה שניתן, שני שערי פיגור ושחקן פחות.

חש ברע לפני המשחק. בן זקן (צילום: טל אקוקה).

רן בן שמעון חיזק את ההתקפה כשהכניס את החלוץ ממאטה במקום סבג (גם צבטוקביץ' יצא,  בגלל פציעה – מ.ס). הוא רצה לכבוש את השלישי.

הפועל חיפה לא עברה כמעט את החצי, במחצית השנייה. רן בן שמעון הכניס למגרש חלוץ רענן, את אדיר לוי, במטרה לסגור את סיפור המשחק. לוי בנגיעה הראשונה שלו כמעט במשחק (61) בעט כדור שעבר מעט ליד השער של חיפה. 2 דקות אח"כ אשדוד גמרה סיפור. מתפרצת של אשדוד, חמישה שחקני אשדוד הגיעו מול שני שחקני חיפה, דיוויד קופרמן מסר לאבנעזר ממאטה, שכבש את השלישי – 0:4 לאשדוד.

הפועל חיפה הייתה מפורקת. אשדוד הגיעה שוב ושוב ליד השער שלה והגול הרביעי היה שאלה של זמן. ממאטה (70) הגיע למצב טוב ובעט לידיים של לויטה. 11 דקות לסיום נכבש השער היפה במשחק. סמואל אלאבי המחליף השתחרר משחקן הגנה ובעט מ-20 מטרים כדור מצד שמאל לצד ימים של לויטה, שלא יכול היה לעשות הרבה – 0:4 ענק לאשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ' (חכמון, 46), גיל כהן, קופרמן, סבג (ממאטה, 46), סבן, סלינס, בריהון (אלאבי, 66), כנעאן (אדיר לוי, 72), מוגיס (ג'אן, 59)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך