מוצרים לתעשייה

מוצרים מתחומי החקלאות, הלוגיסטיקה, תעשיית המזון ותעשיית הפסולת והמחזור, הם מושא חיפושם של צרכנים גדולים באתרי התעשייה השונים בארץ. תעשיינים רבים, חדשים כוותיקים, מכירים את הצורך והחיפוש אחר מוצרים לתעשייה שישמשו אותם לשנים רבות, ישמרו על חיי מוצר ארוכים ואיכות שימוש גבוהה ויהוו הוצאה משתלמת עבור העסק או המפעל. אספנו מספר שאלות נפוצות בתחום לשימושכם
Pile of plastic shipping pallet. Industrial plastic pallet stacked at factory warehouse. Cargo and shipping concept. Plastic pallet rack for export delivery industry. Plastic pallet storage warehouse.

איך מיוצרות מאצרות איכותיות?

מאצרה היא למעשה חלל גדול דמוי אמבטיה שבו מאחסנים את החומר שעל פי הוראת המשרד להגנת הסביבה, לא רצוי שיבא במגע עם האדמה. חומרים כאלה עשויים להיות חומרי דישון, חומרים כימיים מסוכנים וכדומה, שכדאי להתגונן מפניהם בעזרת שכבה נוספת מלבד המכלים בהם הם נמצאים. אותן שכבות נוספות הן מאצרות.

בגלל שהיא מחזיקה בתפקיד חשוב וחיוני, מאצרה צריכה להיות איכותית מאוד ועמידה – הן מבחינה פיזית לעמידה נגד תנאי מזג אוויר שונים במהלך השנה, והן מבחינה כימית נגד יצירת תגובות כימיות עם החומרים הנמצאים עליה. כדי לעמוד בתנאים אלו יש לשים לב שבוחרים מאצרות המיוצרות על ידי יצרן מוכר ואמין בתחום ומסוגלות לשאת את המשקלים הרלוונטיים לענף התעשייה בו אתם עוסקים.

בחירה חכמה של משטחים לתעשייה

משטחים הם כלי נפוץ להובלה של חומרים רבים ומטרתם לעמוד בלחצים כבדים, תנאי מזג אוויר משתנים ושימוש רב פעמי. לכן יש לבחור משטחים עמידים ובטוחים בסטנדרט איכות גבוה שיבטיח שימוש ארוך טווח ומשלתם.

משטחי עץ לדוגמה הם סוג משטח המחזיק בפחות יתרונות עמידות ובטיחות ממשטחי פולימרים שמחזיקים בתכונות חזקות יותר ומאפשרים שימוש מגוון ולא ספציפי. משטח כזה גם ניתן לניקוי וחיטוי בשונה ממשטח עץ שמגעו עם מים בעייתי, ומיוצר מחומר סינטטי המקל על שמירה על היגיינה וכן על מחזור התורם לאיכות הסביבה.

האם ניתן לעשות שימוש ורסטילי במכלים?

מכלי פלסטיק גדולים המבודדים טמפרטורות מסוגלים למנוע התפתחות של זיהומים ומושבות חיידקים. הם עשויים מחומר חזק העמיד דיו מפני שבירה ומתאימים לאחסון לגובה (אחד מעל השני). מכלים כאלו נבדלים זה מזה בייעוד שלהם כך שכל סוג מכלים ישרת צורך ספציפי של ענפי התעשייה השונים כמו חומרי בנייה, פסולת, תוצרת חקלאית, תוצרת משק, אלקטרוניקה וחומרים מסוכנים. בבחירה של יצרן איכותי תוכלו להיעזר בייעוץ מקצועי לסוג המיכל המתאים לכם וליהנות ממוצר עמיד ושימושי.

מה שונה בין עגלות אשפה תעשייתיות לפח הביתי?

עגלה תעשייתית, בשונה מהפח הביתי הצנוע, צריכה להיות חזקה יותר, עמידה יותר בפני משקלים, ניידות למרות גודלן העצום וגם שמורות יותר מבחינה היגיינית לאור כמות ומגוון הפסולת הגדולים שהן מיועדות להכיל. כיום ניתן למצוא עגלות אשפה לסוגי פסולת שונים המוכרות לציבור הרחב, כך שבחירה נכונה של עגלות אשפה תתרום גם למעגל הקיימות ואיכות הסביבה הדורשים בימים אלו חיזוק נוסף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך