אושר כהן ואודיה ינעלו את הקיץ במסיבת ענק באשדוד

שניים מהיוצרים הכי חמים במוזיקה הישראלית ישתפו פעולה על במת האמפי ב-18.10 למופע מלהיב במיוחד, שצפוי למשוך אליו אלפי בני נוער. רכישת כרטיסים בלינק בכתבה.

חגיגות חול המועד באשדוד הציגו לציבור הופעות ואירועים לכל גיל, ובהם הצגות של כוכבי הילדים המובילים בישראל, כמו יובל המבולבל ומני ממטרה, כמו גם אירועים ססגוניים בפארק אשדוד ים וגם פסטיבל יין עם מעל 20 יקבים.

את נעילת החג יחגגו באשדוד יחד עם אושר כהן ואודיה אזולאי, שניים מהכוכבים הכי גדולים כיום בישראל, במופע משולב עם כל הלהיטים שכתבו יחד ולחוד. הופעותיהם של השניים נחשבות למבוקשות ביותר, והם מדברים ישירות עם בני הנוער שמתחברים למוזיקה הקצבית ולתחושת השמחה הגדולה שהם מביאים איתם.

בעיריית אשדוד מציינים כי כל המופעים המובאים לעיר נבחרים בקפידה, תוך מתן דגש על מדדי הפופולאריות השונים שמאפשרים ליצור חווית בילוי ופנאי במחירים סבירים כפי שהיא לאורך כל הקיץ.

לרכישה:

http://bit.ly/3BqJLUr

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך