עוד אחת. תיקו נוסף למ.ס אשדוד, הפעם מול קריית-שמונה.

מ.ס אשדוד הייתה קרובה לנצח את קריית- שמונה 0:1, אבל ספגה שער שוויון בתוספת הזמן. זה היה התיקו הרביעי ברציפות של אשדוד בליגה. בן שבת מקריית-שמונה ושלו הרוש מאשדוד, הורחקו.
מ.ס אשדוד.

שתי הקבוצות רצו כבר ניצחון. אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה, מ.ס אשדוד וקריית-שמונה, שנפגשו במגרשה של האחרונה, הערב, שני, רצו לרשום שלוש נקודות. אשדוד האורחת הייתה קרובה להשיג את הניצחון, אבל ספגה שער שווין בתוספת הזמן (1:1) והקבוצות התחלקו שוב בנקודה. אשדוד וקריית-שמונה נותרו בעשרה שחקנים לאחר הרחקת שלו הרוש מאשדוד ובן שבת מקריית שמונה.

כבר אחרי 2 דקות המשחק השתנה לגמרי. כנעאן שלח את מוגיס לכדור עומק, בן שבת עצר אותו בעבירה בדרך לשער והורחק באדום . אשדוד ביתרון. לא על הלוח, אבל במגרש.

בדקה ה-20 היתרון הפך לשער. חמודי כנעאן חטף את הכדור במרכז השדה ושלח את לוקאס סלינאס, שבעט שטוח ומדויק לקורה ופנימה 0:1 לאשדוד. בדקה ה-41 זסנו היה קרוב לשני של אשדוד, אבל הכדור שלו נעצר בקורה. 3 דקות אח"כ היה זה תורו של חמודי כנעאן להדביק כדור לקורה.

בתוספת הזמן דויד קופרמן הגביה  כדור נהדר למוגיס זאקריה. האחרון נגח מעולה, אך מוחמד כנעאן לא ניצל את ההדיפה הגרועה של ברטקוס, שוער קירית-שמונה, לנגיחה והכדור הורחק. אשדוד ירדה רק עם שער יתרון.

לוקאס סלינס.

המחצית השנייה לא נפתחה טוב מבחינת אשדוד. בדקה ה-54 שלו הרוש ראה את הצהוב שני לאחר הכשלה של שבירו. עכשיו המשחק מאוזן, לפחות במספרים.

דקה לסיום, קריית-שמונה ניסתה להשוות. בעיטה של תמיר עדי על סף הרחבה נעצרה אצל יואב ג'רפי. דקה אח"כ  ג'ראפי עצר הגבהה של אמבונג לפני שתסכן את השער שלו.

אבל בתוספת הזמן הבנו למה הקבוצות עשו שלוש תוצאות תיקו ברציפות. אמבונג הגביה לרחבה, קהת נגח את הכדור לפינה הרחוקה של ג'ראפי והשווה ל-1:1. בסיום שדוד חזרה שוב רק עם נקודה, אבל עם הרבה אכזבה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, בן זקן, אוואני (חסון, 76), צבטקוביץ', קופרמן (בריהון, 83), סבג, הרוש, סלינס (רועי לוי, 83), כנעאן (ג'אן, 76), מוגיס (סבן, 69)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך