טיפאני ג'קסון הלכה לעולמה בגיל 37 בלבד

"מלכת המגרש", כך כינה אורי בן סימון את שחקנית מכבי בנות אשדוד שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הייתה מזוהה בארץ עם קבוצת מכבי בנות אשדוד. יהיה זכרה ברוך. הותירה אחריה ילד בן 10.
הלם וצער גדול במועדון מכבי בנות אשדוד. טיפאני ג'קסון, אחד הסמלים הגדולים של הקבוצה, שאחראית על אליפויות וגביעי מדינה, והייתה מזוהה בארץ יותר מכל עם מכבי בנות אשדוד, הלכה לעולמה בגיל 37 בלבד לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטון. הותירה אחריה ילד בן 10 בלבד.
ההספד של אורי בן סימון לטיפאני ז"ל.
בקבוצה הוציאו הספד כואב על לכתה של אחת הגדולות, אם לא הגדולה שבהן, ששיחקה בקבוצה: "מועדון כדורסל בנות אשדוד מרכין ראש לזכרה של טיפאני ג׳קסון, שחקנית העבר האגדית איתה זכה ב-3 אליפויות והעפיל עד חצי גמר היורוקאפ, אשר נפטרה בטרם עת בגיל 37 בלבד. טיפאני, השחקנית האהובה על הצוות והאוהדים, שזכתה באין סוף תארים אישיים על ביצועיה המדהימים על המגרש, הייתה גם אישיות מדהימה ועד יומה האחרון הייתה בקשר ישיר עם הנהלת המועדון וצוות האימון. לעולם תהיי בליבנו, נוחי על משכבך בשלום טיפאני".
עם הבן באחת האליפיות.. היום בן 10.
אורי בן סימון, מנכ"ל הקבוצה ומנהל  המקצועי, הוסיף משפט אחד שלמעשה מספר מי הייתה טיפאני ג'קסון – "היא הייתה מלכת המגרש".
יהיה זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך