זקוקים לבגדי שף? אלה הדברים שחשוב לדעת לפני שקונים

בין אם אתם מחזיקים במסעדה משלכם, או מבשלים בבתים של אחרים באירועים או באופן שוטף, כנראה שתרצו לבשל כאשר אתם נהנים מהנוחות המקסימלית. אומרים שהטעם של האוכל שאנחנו מכינים מושפע מהלך הרוח הכללי שבו אנו נמצאים. אכן, המצב רוח יכול להיות מושפע מאוד מהסביבה בה אנו נמצאים אך גם מהלבוש שלנו
תמונה FREEPIK

לכן, חשוב לבחור בבגדי שף שיעניקו לנו את כל המעלות והיתרונות הדרושים בעת בישול, ובמיוחד אם מדובר לפרקי זמן ארוכים. 

מה הן התכונות שחשוב שיהיו לבגדי שף?

ראשית, חשוב שיספקו את הנוחות המקסימלית בזמן עבודה. אין זה סוד ששף עומד על הרגליים למשך כל הכנת המזון ורמת הלחץ נשמרת באופן גבוה עד שמסיימים. לכן, חשוב לבחור בבגד שיהיה נוח אך גם עמיד. שכן, אוכל יכול ללכלך, וסביבת העבודה דורשת לעיתים לפעול במהירות כך שהבגד עלול להיקרע, להיתפס, להתלכלך וכיוצא בזאת. 

לכן חשוב לבחור בבגד שף שיהיה עשוי מחומרים חזקים ועמידים, מחומרים שניתן להסיר מהם כתמים בקלות, בגדים שישמרו עלינו מבחינה בטיחותית. לדוגמה, בסביבה שבה עובדים מסביב לשעון עם אש, חשוב שהבגד שאותו אנו לובשים לא יהיה דליק. כמו כן, במקרים שעף גץ אל עבר הבגד שלנו לא נרצה שהבד ייהרס בקלות.

לכן, חשוב לבחור בבגד בעל תכונות עמידות.

היבט חשוב נוסף שחשוב לשים לב אליו, הוא המבחר והצבעוניות של הבגדים אותם אתם בוחרים. התדמית של השף אינה מורכבת מהאוכל אותו הוא מתכנן ומכין, אלא גם מהאישיות שלו, והדברים אינם נפרדים. אחד הדברים שמשפיעים על התדמית החיצונית של השף הוא הבגדים אותם הוא לובש. שיפור התדמית של השף מזמן לו לקוחות רבים ומאפשר לו להשתדרג מבחינה עסקית. לכן, שפים רבים בוחרים מגוון של בגדי שף בעלי צבעים שונים שמאפשרים להם לגוון בבגדים אותם הם לובשים. מעבר לכך שהדבר משפר את התדמית, זה גם יותר נחמד עבור השף להחליף בגדים ולא להישאר עם אותו מראה כל יום. 

היבט נוסף אותו אנו מספקים, הוא האפשרות למיתוג הבגד והתאמה אישית. אם אתם מעוניינים ששמכם או שם העסק שלכם יתנוסס על דש הבגד אנו יוכלים להוסיף זאת להזמנה, וכן יכולים להתאים את הבגד למידות שלכם.

בקטלוג של בגדי השף שלנו יש מגוון עצום של ג'קטים העשויים מחומרי גלם איכותיים. בין השאר מבדים שעמידים לכלור, מדרייפיט מנדף זיעה, העמידים לכתמים ולחומרי ניקוי שונים.

ניתן למצוא בקטלוג שלנו גם נעלי שף . נעליים העשויות מהחומרים הטובים ביותר שמאפשרים לכם לנוע על הרגליים במשך כל היום בנוחות המירבית. אנו יודעים ששפים לא נחים לרגע ולכן חשוב לבחור נעליים נוחות וייצוגיות.

וורקר היא הנציגה של חברת אגו-שף מאיטליה, מהמובילות בעולם בתחום ייצור ועיצוב בגדי שף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך