נקודה בעשר

מ.ס אשדוד שנשארה מהדקה ה-23 בעשרה שחקנים (אבנעזר ממאטה הורחק), סיימה בתיקו 1:1 בייתי מול הפועל חדרה.
מוגיס. בישול לשער היתרון. (צילום: טל אקוקה).

רגע לפני הסליחות של כיפור, היה ברור שמ.ס אשדוד לא רוצה לבקש סליחה ולא לנצח בבית במוצ"ש את הפועל חדרה במסגרת המחזור השישי בליגת העל. ניצחון, היה ברור לאשדוד, יקפיץ אותה לצמרת הגבוהה, מטרה שהיא סימנה העונה. בסיום אשדוד סיימה בתיקו  במשחק לא טוב שלה, כשהיא בעשרה שחקנים מהדקה ה-23.

התקפה רדפה התקפה כבר מהפתיחה.  סער פדידה (5) מחדרה בהתקפה מאוד מסוכנת הגיע עד ג'ראפי וצבטקוביץ בגלישה מנע שער. חמודי מנגד כנעאן  (7) הגיע למצב של מסירה לגול, אבל המסירה שלו הייתה פחות טובה והגנת חדרה הרחיקה. בדקה ה-11 שוב סהר פדידה, הפעם הוא ניצל חור בהגנת אשדוד ובעט מקרוב בעיטה שג'ראפי מנע ממנה להיות 0:1 בטוח של חדרה.

בדקה ה-23 נותרה אשדוד בעשרה שחקנים. אבנעזר ממאטה גלש לכדור מחוץ לרחבה, לשם הגיע גם שוער חדרה לבקוביץ'. גל לייבוביץ (שיפוט חלש) הוציא צהוב, אבל ה-VAR תיקן אותו והוא שלף לאבנעזר אדום. אשדוד בבעיה ועוד בשלב מוקדם מאוד במשחק. חדרה לחצה להשיג שער יתרון אבל אל השיגה הקבוצות ירדו באפס אפס למחצית. חדרה ביתרון של שחקן.

ג'ראפי.(צילום: טל אקוקה)

חדרה ביתרון של שחקן לחצה את אשדוד עם פתיחת המחצית, ששלחה את חמודי כענאן לכדורים ארוכים, אבל לבדו היה לו קשה מול בלמי חדרה.

ואז בניגוד לכל מה שקורה במגרש כשחדרה מחפשת השער, אשדוד עלתה ליתרון. סיסה בלם אשדוד עשה טעות קריטית, זאכריה מוגיס מאשדוד, שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה בהרבה נחישות, חטף את הכדור והשאיר לשלו הרוש כדור שקשה להחמיץ, והאחרון קבע 0:1 לאשדוד בעשרה שחנקים. זה הכדורגל. לא כובשים? סופגים.

יואב ג'ראפי (69) ניפק הצלה משלו לכדור של סטיבן אלפרד מחדרה, ומנע שוויון. חדרה רצתה לחזור למשחק ומהר. לדוגמא חדרה לחצה עם 5 קרנות רצופות בהתקפה אחת! אבל הגנת אשדוד לא ויתרה.טימותי אוואני (79) הוציא גול בטוח גם הוא כשגלש לרגלי חלוץ חדרה.

אבל בסוף זה קרה. (80) כדור קרן הגיע לסיסה בלם חדרה שהמשיך פנימה מקרוב – 1:1. עכשיו אשדוד רצתה לשמור על הנקודה.  6 דקות לסיום אלפרד כבש עבור חדרה, השופט לייבוביץ' פסל בטענת נבדל והשאיר את התוצאה על כנה. זה גם נגמר כך עם חלוקת נקודות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 58), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, קופרמן, סבג, סבן (סלינס, 76), כנעאן (מוגיס, 58), מזרחי (שלו הרוש, 34), ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך