טיפים לריהוט הבית – לקראת השנה החדשה

מיותר לציין כי יחד עם חלוף השנים האחרונות, תעשיית עיצוב הפנים הפכה לנושא פופולרי יותר בקרב האזרחים הישראלים השונים, זאת בעוד כי חלל הפנים הישראלי נחשב יחסית צנוע בהשוואה אל שאר מדינות העולם המערבי וכן, כיום הדבר מקבל תשומת לב ומשאבים יותר מאיי פעם
תמונה: FREEPIK

משאבים שיהפכו אותו עם הזמן לחלל המרשים ביותר. יחד עם האמור, ניתן לומר כי בעקבות התפתחות הענף אפשר לפגוש במגוון רחב של רהיטים שונים ומגוונים שתפקידם להפוך את חלל הבית שלכם למזמין ונעים יותר, אך למעשה מדובר על מגוון רחב מדי שעשוי לעורר בלבול בקרב הצרכנים השונים ולכן, במידה ואתם מעוניינים ברכישה של מזנון לסלון מודרני .או לחילופין בפינת אוכל מעץ מלא שתשבור את הקו העיצובי המנחה המשתרע על פני חלל הבית שלכם ואתם עדיין לא יודעים איפה להתחיל, ריכזנו עבורכם את מספר טיפים שעשויים לעזור לכם לפני שאתם ניגשים אל מעמד הבחירה. 

טיפים שיהפכו את הבית שלכם לעוצר נשימה

כאמור, ישנם מספר טיפים שתוכלו ליישם במטרה להבטיח חלל לצד ריהוט מעוצב יותר בין קירות הבית שלכם, בין היתר תוכלו לפגוש ב:
• התייחסו לפרטים הקטנים – אחת הדרכים המעניינות ביותר להפיק את המירב מהקו העיצובי המנחה בבית יהיה בעזרת העצמתם של הפרטים הקטנים בחלל, בעת בה הענקת משקל עודף לפרט קטן תעצים אותו בצורה כזו שתעורר מחשבה ואף חיבור ישיר ליצירתיות של הבית. במילים אחרות – בעזרת הפיכתו של אחד הקירות למרכז החדר, או לחילופין באמצעות בחירה בגופי תאורה ייחודיים כמנורות, ניתן להעניק תחושה ייחודית ואומנותית שגורמת לכלל השוהים בבית להרגיש כאילו הם נמצאים במוזיאון.
• פנו לאיש מקצוע מנוסה – כמו כן, כאשר אנו מדברים על עיצוב פנים הבית, הרי שבחירתם של מרבית האזרחים הישראלים תהיה לפנות לאיש מקצוע. זאת בעוד כי אפשר לומר בצורה חד משמעית כי פנייה חיצונית לאיש מקצוע אמנם תהיה יקרה יותר, אך באותה נשימה תבטיח לכם כי תשיגו את המראה הסופי בו אתם מעוניינים מבלי לבזבז הון עצמי על עיצוב ראשוני שלא רציתם בכלל, כפי שקורה למרבית האנשים שמחליטים לעצב את חלל הבית שלהם צורה עצמאית.
• הציבו צמחים בחלל הבית – כידוע לכולנו, תופעת הירוקים החלה לתפוס תאוצה ולהיכנס לחיינו במהלך השנים האחרונות, בעוד כי יותר ויותר אנשים נוטים לגוון בין המקומות השונים בהם הם ממקמים צמחים ירוקים בגדלים משתנים בתור אלמנט עיצובי נוסף בחלל הבית. כלומר, פרט לעובדה כי לא מעט מחקרים בנושא מעלים כי הצמחים תורמים באופן ישיר לבריאות הנפש, הרי שמדובר גם על אלמנט עיצובי ואופנתי במיוחד שהופך את החלל בבית למזמין ובלתי נשכח. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך